آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

میرم کلاس آی مت

1396/5/24 17:16
نویسنده : آتریسا جون
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دومین جلسه ی کلاس آی مت بودچشمک

خیلی خوب بود؛ دوستش دارم

همش میگم:

I Love mathemates

بعدش میگم: یعنی من ریاضی رو دوست دارم

امروز بعد از تمام شدن کلاسبغل

مرررسی مامی جونمبوس

مررررسی بابایی جونمبوس

مرررسی داداشیمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


3 مهر 98 19:27
سلام و وقت بخیر پرنسس اتریسا خانوم خوشگل و باهوش و نقاش و خانم دکتر و...هر چی بگم بازم کمه 💖💖💖💖من مونده بودم ای مت چیه؟؟؟ بعد کیفشو دیدم نوشته من ریاضی دوست دارم فهمیدم ای  مفه نه ای مت تی و اچ یعنی ف البته برنخوره همه اشتباه میکنند بزنم به تخته دخترتون هنرمند از همه لحاظ💖💖💖از اینجاست که واقعا از هر انگشتشون یک هنر میلیزه💋💋
آتریسا جون
پاسخ
سلام نیلا جون مهربون
سپاس از مهربونی و لطفت گلم😍
آره عزیزم شما درست میگی ولی تو ایران میگن آی مت
مت یا مث منظورش math هست گلم
ممنون از توجهت عشقم😘