آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

4 سال و 4 ماهه شدم

1396/6/4 16:43
نویسنده : آتریسا جون
1,984 بازدید
اشتراک گذاری

مامی جونم کلی به بابایی و به خودش و به من گفته که امروز رو یادمون نره؛ آخه

امروز

.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 4 سال و 4 ماه سن دارد :.

 چند روزی بود که سرما خورده بودم، امروز بهترم ولی داداشی امروز تب کرده و کلی بیحاله و همش گریه میکنهغمگین

اون روز حرف گوش ندادم و 4 تا بستنی تو یه روز خوردم؛ بعد خب مریض شدم دیگهخندونک

وقتی آرسامی از من میگیره خیلی بده؛ آخه اون خیلی کوچیکه... هنوز نمی تونه فین کنهغمگین

نمی تونه شیر بخوره و همش گریه میکنهگریه

پریروز کیف کلاس آی متم رسید؛ آوزردیم خونه تا مامی جونم اسمم رو روش بنویسهبغل

چند تا ازعکس های من سر کلاس آی مت( خانم مربی مون گرفته)بغل

پسر عمه هام هم هستن

پدرام جون و آرتین جونزیبا

پسندها (1)

نظرات (1)

نازدونه
11 شهریور 96 16:38
الهی عزیزم اتریسا جونم حسابی بزرگ شده کلاس میره.دختر کوچولوی شیطون برا خودش خانومی شده .خوشگلم همیشه بیادتونم یکم دیگه سنگین شدم کم وقت میکنم بیام نت. خدا کنه نینی منم عین ارسام جون خوشتیپ و ناز باشه