آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

پست پایانی سال 1396

1396/12/26 20:58
نویسنده : آتریسا جون
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلمبغل

کم کم اسفند داره تمام میشه و فصل خوشگل بهار؛ فصل تولد من و داداشی جونم داره شروع میشهچشمک

پس فردا میریم جنوب تا کلی خوش بگذرونیمجشن

امسال با قطار میریم؛ اون اتفاقایی که واسه هواپیما ها افتاد این روزها، واقعا من و ترسوندتعجب

همش به بابایی و مامی جونم میگم: من از هواپیما خوشم نمیادترسو

کلاس زبان هام رو میرم کلی Song خوشگل بلد شدم؛ تقریبا می تونم صحبت کنم و کلی برنامه های جدید رو هر روز میبینم و یاد میگیرمزیبا

چهارشنبه ای که گذشت جشن نوروز مهدمون بود، کلی شعر خوندیم و خوش گذروندیمبغل

آخرین روز مهد 96 هم بودزیبا

نقاشی کشیدنم خیلی خیلی پیشرفت کرده، کار با خمیربازی هام خیلی خوب شده، کار با قیچی هم خیلی خوب بلد شدمجشن

خب بریم آخرین عکس های سال 96 رو ببینیمزیبا

من و دوستم یاسمین جون

پارک ملتچشمک

عدد نوشته های منزیبا

تلاش من واسه نوشتن حروف انگلیسیخندونک

کاردستی با وسایل دور ریختنیعینک

واسه همه ی بچه های فعال مهد یاسبغل

شروع ترم جدید آی متزیبا

نقاشی خوشگل من واسه دهه فجر

جایزه هم گرفتمبغل

از مامی هم کمک گرفتمخجالت

محبتHappy valentineمحبت

جشن پایان ترم 4 زبانبغل

کیک خوشگله هم هنر مامی منهعینک

نقاشی ها رو من کشیدم

روز جشن همراه با گیفت زیبای نمدی بهمون هدیه دادنبغل

من و داداشیبوس

جشن نوروز 97

مهد یاسبغل

داداشی جونم اصلا حالش خوب نبود

من و تنها نذاشت؛ اومدبوس

گیفت زیبای جشن مابغل

من و داداشی همین دیروزبغل

هنر دیشب خودمه، با دومینوهام نوشتمزیبا

آرزوی سالی زیبا دارم واسه من و داداشی و بابایی و مامی

همه کسایی که دوستشون دارمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)