آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛11 سالگیت مبارک
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

نیمه ی اول 98

1398/6/27 17:51
نویسنده : آتریسا جون
1,758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی وبلاگ و همه ی دوستان مهربووووووووونم

من و داداشی بزرگ شدیم و دیگه مامی جونم داره فصلی آپ میکنه سایتم رو🤭

تولد دادشی و کیک خوشگلش😍

جشن فارغ التحصیلی پیش 2 که خیلی خوب بود؛ عمو آرین هم بود و کلی خوش گذروندیم🤗

قبل از رفتن به جشن🤩

خانم مربی عزیزم😘

من و استند خوشگلم🤗

من و داداشی در دنیای شیرین🤩

نیمه ی خرداد، مسافرت شمال بود که عمه هام هم بودن و خیلی خوش گذشت😍

بریم عکس های شمال رو ببینیم🤩

لاویج زیبا🤩

من و بابایی و داداشی جونم😘

بلقیس🤩

خانه ی شطرنج🤩

یکی از ورزش های زیبا و مورد علاقه ی من شطرنج بود که تابستونی که گذشت یاد گرفتم که چه جور میشه بازی کرد و خیلی دوست دارم بیشتر یاد بگیرم🤗

جنگل ابر

من و آرسامی😍

بسطام زیبا🤩

روز دختر و کیک السای خوشگل من🤩

هنر مامی جونم🤗

پسندها (4)

نظرات (1)

نازینازی
27 شهریور 98 18:07
ای جونمم چال گونشو😍
آتریسا جون
پاسخ
فدای تو نازی زیبا😍