آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

کلاس اولی ام من

1398/6/30 16:43
نویسنده : آتریسا جون
880 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم آخه کلاس اولی ام😊❤️😊

معلم کلاس اولم ریحانه جون؛ خیلی دوستش دارم اردیبهشت ماه وقتی هنوز مدرسه ها تعطیل نشده بود دو بار رفتم سر کلاسش نشستم و باهاش آشنا شدم😍

این روزها هم دارم لحظه شماری میکنم کی مدرسه ها شروع میشه🤩

دیروز صبح زود بیدار شدم و به مامی جونم گفتم: پس فردا باید بریم مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مامی هم اینجوری شد🤔🤔🤔

فردا جشن شکوفه ها داریم، ساعت 9 تا 11

این هم اولین روپوش مدرسه ی من😍

اولین خریدهای مدرسه م رو با مامی و بابایی جونم انجام دادیم، البته همراه با من هم داداش آرسام جونم هم چند تا خرید اول دبستانی مثل چینه و چوب خط داشته🤗😆😆

اولین خریدهای من واسه کلاس اول🤗

کیف خوشگلم که خیلی دوست داشتم چمدونی باشه🤗

And this is my sweet Baby😍

فردا از روز اول و جشن خوشگلم حتما میذارم واستون دوستان گلم😍

راستی چند روزی هست هوا خیلی گرم شده؛ فکر میکنی تابستون داره شروع میشه نه پاییز زیبا🤩

من همین الان🤗

سه تا دندون خوشگلم که به فاصله ی خیلی کوتاه از هم افتادند🤩

پسندها (7)

نظرات (5)


30 شهریور 98 16:51
مدرسه رفتنت مبارک شکوفه کوچولو 
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم😍
عمه فروغعمه فروغ
30 شهریور 98 17:27
ای جان مبارکه آرتریسا گلی😘
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عمه جون مهربون😍

30 شهریور 98 19:01
موفق باشی فرشته کوچولو
موهای موج دارت هم خیلی قشنگن ماشاالله
یادت نره از عکس های فردات بزاری😚😍
منتظر عکسهای بعدیت هستم عزیزم💟💟
آتریسا جون
پاسخ
سپاس خاله مهربوووووووووووووووووووووووونم😘
نازینازی
30 شهریور 98 20:10
ای جونم دلممم 🤩موهاش دلبریه واسه خودش😍😍😍
آتریسا جون
پاسخ
😍😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 شهریور 98 21:00
مبارک باشه اتریساخوشگله💚💚💚
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عشقم😍