آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

عکس های این چند ماه

1398/11/14 11:03
نویسنده : آتریسا جون
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آره گفتم دیگه مامی جونم زودتر میاد و سایتم رو آپ میکنه🤗

خب خیلی حرف نمی زنم؛ بریم عکس ها رو ببینیم🤩

جشن آ و اسم زیبای من و هنر مامی جونم😍

هالووین ؛ تولد بابایی😍

آبان ماه؛ رفتیم پیش دایی جونم، مامان جونمم اومد و کلی خوش گذشت😊

پارک حشرات و ژوراسیک

پانی سواری من😂

🤗🤣🤭

شبش رفتیم برج میلاد با دایی امیرحسین خودم😍مامی عکسم و پیدا نکرد😉

اینجا هم روز آخره که با خانم دکتر از همکارهای دایی جونم و پسرش مانی جونم رفتیم پارک طبیعت و کلی خوش گذروندیم😍

بعد از ظهرش هم کلی اسیکت بازی کردیم😎

تولد مامی جونم😍

یلدای قشنگ امسال، خونه خودمون😍

من و داداشی جونم، عشقم؛ آرسامی

و جشن کریسمس 2020

من خیلی کریسمس دوست دارم🤩

پسندها (3)

نظرات (1)


14 بهمن 98 15:26
اتریساییی دوست دارم بغلت کنم عشق خانوم😍😍😍😍😍😍
شما به جای من این کارو بکنین😍😍
تولدها هم مبارک باشهههههه خاله جونم😍😍😍
پونی سواری هم خوش گذشته باشه😍
 
آتریسا جون
پاسخ
چشم عزیزم من بغلش میکنم فشارش هم میدم😉😂