آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

بعضی از تحقیق ها و کاردستی های کلاس اول من

1398/11/14 11:47
نویسنده : آتریسا جون
16,585 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق مدرسه م؛ از همه بیشتر عاشق تحقیق و کاردستی🤩

این پست باحال و مامی جونم میذاره شاید کسی بعدا کلاس اولی شد و خواست از کارهای من ایده بگیره😊

تحقیق من واسه علوم🤩

تحقیق واسه حس ها، چقدر دوست داشتم😍

مراحل تهیه نان و انواع نان

مراحل رشد گیاه🤗

بخش های خوراکی گیاهان

دفتر خلاقیت من؛ که پر از خلاقیت های من و مامی جووووووووونمه🤣

نقاشی زیبای من روی سنگ😊

کاردستی با وسایل دور ریختنی🤗

این کفش خوشگل با بطری و بالایی هم با لپ لپ🤣

رحل قرآن من😍

این هم نقاشی و کاردستی امروز من به مناسبت دهه فجر😊

نقاشی رو همه رو خودم کشیدم🤗

 اینجا فقط به مامی کمک کردم😍

مامی جونم از همه کارهای من عکس نگرفته🤗

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


14 بهمن 98 14:50
چه قدر کاردستی ها‌و تحقیقات عالیه😍😍😍
​مطمینم اتریسا جون از اون دانش اموزاس که همه بهش میگن نمره بیست کلاس😍😍
​​​
نقاشی دهه فجرت چه خوشگله😍😍😍😍رنگ امیزیت هم عالیه😍😍😍،اتریساجونی کلاس نقاشی میره که انقدر نقاشیش عالیه؟
 
آتریسا جون
پاسخ
لطف داری نیلا جون😘
مرسی از تو دختر خوش قلب😍
اتریسایی تابستونا میره کلاس ولی الان نه گلم