آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

زمستان 2020

1398/11/14 11:55
نویسنده : آتریسا جون
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

سال 2020 واسه من شروع قشنگی داشت؛ آرزو میکنم همیشه بتونم موفق باشم😍

بریم سراغ عکس ها

روز قبل از مسابقه؛ وقت نشستن هواپیما🤩

اولین شبی که رسیدیم، کلی کیف کردیم😊

عکاس هتل کلی اصرار داشت از من عکس بگیره🤭

ژست با نمک داداشی جیگر من😘

مامی عاشق این عکس ماست😍

عکس های من در گشت طبیعت🤩

من و بابایی با اسکار زیبا و باهوش🤩

دوستای خوبم فعلا بای بای😘

پسندها (8)

نظرات (3)


14 بهمن 98 14:45
چقدر دلم برای این پست ها تنگ شده بود پرنسس اتریساجونم😍😍😍
سال۲۰۲۰مبارک خاله مهربون😍😍😍
اخه چرا انقدرررررر خوشتیپی خوشگل خانوم😍😍😍
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مرسی از مهربونیت❤️😘
سال خوبی رو واسه شما آرزو دارم عزیزم😍
mahyamahya
14 بهمن 98 19:01
مارک گوشیتون چیه اخه عکسا خیلی خوب افتادن
دخمل و پسرتونم خیلی نازن
آتریسا جون
پاسخ
عزیزم عکسهای اینجا با گوشی نیست، دیدین جدیدا هر جا میری عکاس داره، با دوربین های اونهاست، که چون چاپ زدیم از عکس ها فایل همه عکس هایی که از ماگرفتن رو بهمون دادن و خیلی من خوشم اومد🤗
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 98 10:56
چه عکسهای قشنگی 😍😍😍😍
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررسی عزیزم😘