آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

My first CERTIFICATE & My Trophy

1398/11/20 16:39
نویسنده : آتریسا جون
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم؛ گفتم زودی میام🤩

دیروز رفتیم مرکز استان تا سرتیفیکیت مقام دوم جهانیم رو که از مالزی اومده بود دریافت کنم و البته به همراه

این ترافی زیبا😍

و این هم سرتیفیکیت من🤩با امضای پروفسور وانگ😊

چند تا تقدیرنامه داشتم از آموزش و پرورش و بهزیستی هم به من دادن😊

این هم گیفت من که از طرف نمایندگی استان به من دادن🤗

من در مراسم دیروز🤩

امروز هم یه جشن داشتیم در سطح شهرستان😍

واااای اولین کسب و کار رو هم امروز داشتم؛ آخه مدرسه واسمون بازارچه گذاشته بود؛

مامی جونم چند تا کاپ کیک آماده کرد و همین که سینی رو گذاشتم روی میز همه کاپ کیک ها فروخته شد و سینی خالی شد😂

خیلی دوست داشتم کلی هم من خرید کردم🤗

پسندها (5)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 بهمن 98 17:02
موفق باشی آتریسای عزیز
آتریسا جون
پاسخ
ممنون زهرای عزیزم😘
меliкамеliка
16 اسفند 98 21:19
موفق باشی آتریسا جونم ❤️
آتریسا جون
پاسخ
🤗

23 اسفند 98 2:44
با دیدن این کاپ کیکای خوشگل ما هم گرسنه مون شد😂😘
موفقیتت رو همیشه ببینیم اتریساجونِ همیشه برنده😘
آتریسا جون
پاسخ
قربونت گلم😘😘