آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

اومدم با کلی مطلب جدید

1400/3/1 1:39
نویسنده : آتریسا جون
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

یک سالی هست که مامی نیمده بود به سایتم تا مطلب جدید بذاره😊

کلی عکس و مطلب دارم که زودی میام میذارم😍

تولد ۷ سالگی من، اردیبهشت ۹۹

کلاس اولی بودم ولی کرونا اومد و نگذاشت که همه سال و مدرسه بریم😶

از آخرای بهمن بود که دیگه مدرسه نرفتیم😑

ولی با همه ی سختی هاش با تلاش های مامی و کمک خانم معلمم کلاس اول من تمام شد و جشن الفبا رو هم خونه خودمون گرفتیم😉😍

تابستان گذشته جابجایی داشتیم و اومدیم تهران😊

کلاس دوم من شروع شد ولی کرونا هنوز نرفته بود، من فقط دو روز به مدرسه رفتم و معلمم رو از نزدیک دیدم😶

معلم کلاس دومم خانم یاسمی هستن که خیلی خوبن و منم دوستشون دارم😍

چند تا از عکس های سالی که گذشت☺

وارد سال ۱۴۰۰ شدیم ولی هنوز کرونا نرفته بود😑

روز معلم و استاد موسیقی من و داداشی جونم

پسندها (1)

نظرات (0)