آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون 10 ماهگی

1392/12/4 16:5
نویسنده : آتریسا جون
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ماه های تولد من دو رقمی شدش، آخ جون من 10 ماهه شدم یعنی دارم بزرگ میشم جدیدا می تونم واسه یه کوچولو بدون اینکه از چیزی بگیرم واستم و وقتی مامی و بابایی جونم واسه اولین بار ایستادن من رو دیدن کلی ذوق کردن و خدا رو شکر گفتن و از همه مهمتر اینکه حواسم هست که یه وقت نیفتم و آروم واسه خودم میشینم و مامانی و بابایی از این حرکتم کلی خوششون اومده و هی من و لوس می کنن خودم هم کلی ذوق می کنم وقتی که از حالت ایستاده میشینم بدون اینکه بیفتم این روز ها خونمون خیلی شلوغ پلوغ راستی امروز هم عمه زهرا جونم اومده بود تا به مامی جونم که واسه جشن دندونیم داره آماده میشه کمک کنه آخه چهارشنبه همین هفته جشن دندونی منه و من خیلی ذوق دارم

این هم چند تا از عکسهای دیگه ام  که مامانی در حال شیطونی ازم گرفته

 

نیست که مامی جونم با فاصله تقریبا زیادی از من ایستاده بود عکس ها خیلی با کیفیت نشدش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)