آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

بیست و پنج ماهـــــــــــــه شدم ...

1394/3/4 9:59
نویسنده : آتریسا جون
3,569 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماه از دوساله شدنم گذشت....

من امـــــروز

ماهـــــــــه شدم

الان که بیست و پنج ماهه ام دیگه کامل حرف می زنم....

یاد گرفتم اسم و فامیلم رو بگم؛ و اگه کسی بپرسه اسمت چیه؟ فوری میگم آتریسا( آیسا)...

و اگه بپرسن فامیلیت چیه؟ فوری میگم: آقاااااایی و کلی میخندم؛ آخه فامیلی من قادری هست و منم میخوام بگم قادری، واسم سخته میگم: آقاااااااییزیبااینقدر بامزه میگم که مامی و بابایی، حتی اون روز واسه بابا جونم هم گفتم... همه میخندیدنخنده

یاد گرفتم دستهام و میبرم بالا و میگم: خدایا شکرتبغل

یه کتاب دارم که آخرش نوشته؛ بو بکنید گلها رو ... شکر بکنید خدا رو ... هر وقت مامی به اینجاش می رسه یا اینکه پارک میرم و گل میبینم میگم، خدایا شکرتبغل

مامی و بابایی هم کلی فدام میشنبوسبوسبوس

علاقه ی زیادی واسه رفتن به مدرسه پیدا کردم، هر وقت از جلوی یه مدرسه رد میشیم همش به مامی میگم: آتریسا بره مدرسهچشمک مامی هم میگه بزرگ بشی عزیزم، ایشالله میری خوشگلمزیبا

همه ی کتاب هام رو میشناسم، تا الان 50 تا کتاب دارمزیبابغلزیبا

اسم همه رو میدونم، حتی از پشت کتاب میدونم که چه کتابیه، بعضی وقتها مامی و بابایی تو این زمینه از من کم میارن و حیرت زده می مونن!!! که من چه جوری از پشت کتاب میدونم که چه کتابیه؟؟؟

هر کار بابایی جونم انجام بده منم نهایت تلاشم رو میکنم تا ادای بابایی رو درآرمخندونک

مثلا دیشب بابایی داشت نقاشی میکرد و یه لحظه دیدم وقتی میخواد ورق بزنه انگشتش رو برد سمت زبونش...

وااااای منم دیگه هر بار میخوام ورق بزنم با دو تا انگشت کوچولوی خوشگلم اول زبونم رو میگیرم و بعد ورق میزنمچشمکبغلبغل

مامی داشت یادش میرفت؛...

دست و پای چپ و راستم رو کامل میشناسم، یک ماهی میشه که چپ و راست رو میشناسمزیبا

صبح ها که میخوام سلام کنم وقتی خودمولوس میکنم، میگم: سلام با دست چپخنده

مامی میگه شیطون... بعد فوری میگم: خب حالا با دست راست...

پرچم ایران رو کاملا میشنام و وقتی میبینم؛ دست هام رو میبرم بالا و میگم:

ایـــــــران ... ایـــــــران ...

دیروز بعد از ظهر با خاله سمانه جون و امیرحسین و یاسمین جونم رفتیم پارک ملت...

تا اون بالا بالا ها رفتیم و کلی بازی کردیم، از وسایل ورزش همه جوره، مدل خودمون استفاده کردیم و کیف کردیمبغل

رفتیم تا رسیدیم به گل های خوشگل،؛ واسه اولین بار بود که من و مامی اینجا می اومدیم، رفتیم و مامی به خاله گفت که آره خوشگلن؛ آتریسایی هم فردا 25 ماهه میشه، چند تا عکس خوشگل بگیریم...

ولی من همش شیطونی می کردم و میگفتم نه! عکس نه!؟؟؟

مامی با کلی تلاش این چند تا رو گرفتزیبا

 

 

پسندها (3)

نظرات (12)

حدیث
4 خرداد 94 10:22
افرین به تو دختر خوشگل وباهوش که سعی میکنی همه چیو یاد بگیری عکسات خیلی قشنگه چه پارک خوشگلی چه گلهای نازی داره
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــی خاله حدیث عزیزم
سما مامان مرسانا
4 خرداد 94 10:27
سلام عشق خاله خوبى؟مامى شما خوبى؟اميدوارم خوب خوب باشيد. اول از همه 25ماهه شدنت مباااااااااااركه آتريسا جونم خيلى خوشم مياد باهوشى خب معلومه مامان و بابا بايد حيرت زده بشن چه جاى پر صفايى!!!!آتريسا خانوم شما خودت مثل گلى مامى جون از طرف من قند عسل رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم؛ خوبم خاله سلام سما جونم مرسی گلم، ما همه خوبیم ممنون خاله ای، خب منم دوستون دارم، یه عالمه آره خاله ای جاتون خالی، خیلی خوشگل بود سما جونم؛ شما هم ارشیا جونمو مرسانای عسلم رو ببوس
مامان هستیا
4 خرداد 94 11:00
سلام عزیزم 25 ماهگیت مبارک باشه گلم آفرین عزیزم خیلی زرنگ و باهوشی که هم راست و چپ رو می تونی تشخیص بدی هم اسم کتاباتو بلدی واقعا احسنت میگم بهت خیلی خیلی باهوشی گلم. هزار تا بوس واسه دختر باهوش و خوشگلمون
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای همه جوره ممنونم خاله ی مهربووووونم
عمه فروغ
4 خرداد 94 12:03
25 ماهه شدنت مبارک آتریسا جونیان شاا.. برقرار و شاد باشی
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــــی عمه فروغ عزیز و دوست داشتنی خوبم
نگین
4 خرداد 94 12:48
عزیزم 25ماهگیت مبارکــــــــــــــــ خوشگل من خیلی باهوشی هزار مرتبه شکر که خدا یه دخمل ناز و باهوش به مامانی و بابایی عطا کرده ....... واقعا خیلی نازی. راستی مامی اتریسایی دیه این دخمل شما تو کل فامیل ما مشهور شده همش تعریف اتریسایی میکنم کل عکس های بچگیش زدم گوشیم هرکی میبینه کلی فداش مداش میشه . بوس خیلی دوست دارم خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــی خاله نگین عزیزم لطف داری خاله جووووووووووووووووووون وااااای نگین جون؛ عزیزم بخدا شرمنده میکنی گلمهمه از خوبی و گل بودن خودته عزیزم ایشالله هر وقت که خودت خواستی خدا یه نی نی سالم و سلامت و همه جوره عاااااااااااااااااااااااالی بهتون بده عزیزم
مامان افسانه
4 خرداد 94 15:18
سلاااام گل همیشه بهارم خوبی عزیزم 25 ماه شدنت مبارررررررررک خیلی ناز و ماه شدی افرین که این همه با هوشی و همه چیز رو خیلی سریع یاد میگیری گلمممممممم بووووس برای روی ماهت ناززززززم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه جونم مرسی خاله دنیا جونمو ببوسید
مامان نيوشا
4 خرداد 94 17:02
سلام عزيزم 25ماهه شدنت مبااااااااااركه عزيز دل خالهخخخخخخخ فداى آقايى گفتنت خوشگلم خيلى خوبه باهوشى آتريسا جونم موفق باشى گلم راستى خانومى مطلب گذاشتم نظر يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی خاله جونم چشم عزیزم، حتما
DUYĞU
4 خرداد 94 23:02
25 ماهگیت مبارک آتریسا جووووونم خدا روشکر گلم که اینقد باهوشی
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــی خاله ای دوستون دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
DUYĞU
4 خرداد 94 23:06
ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺁﯾﯽ ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ، ﻣﻨﻈﻢ ﻭ ﺩﻗﯿﻖ، ﮐﺴﯽ ﻗَﺪﺭَﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭﺕ ﺳﺎﯾﻪ ﺑﺎﻧﯽ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺳﺎﯾﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﭘﺴﻨﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﺮ ﺗﻮ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﻭ ﻫﺴﺖِ ﺁﻥ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺯ ﺗﻮﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺭﻭﯼ ﺑﺮ ﻣﯽ ﺗﺎﺑﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﻣﺎﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﮏ ﺷﺐ ﻫﺴﺘﯽ ﻭ ﯾﮏ ﺷﺐ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﮐﺎﻣﻠﯽ ﻭ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻧﺎﻗﺺ ﻫﻤﻪ ﺷﯿﻔﺘﻪ ﺍﺕ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﯽ ﺳﺮﺍﯾﻨﺪ، ﻋﺰﯾﺰ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ ﺣﺎﻝ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﺎﻩ ﻫﻢ ﻧﻮﺭ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺎﺵ ! ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺎﺵ ﻣﻌﺪﻥ ﻧﻮﺭ، ﻣﺨﺰﻥ ﺑﺨﺸﺶ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺪﻩ ﺗﺎ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻨﺪ، ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﺗﻮﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺎﺵ ﺗﮏ ﻭ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ
آتریسا جون
پاسخ
لایک متن فوق العاده ای بود گلم
مامان آنیسا
5 خرداد 94 8:50
آفرین به آتریسا خانوم باهوش می بینم که همتون به مدرسه علاقه دارین آنیسا هم همش میگه منو ببر مدرسه خدا کنه وقتی موقعش شد همینقدر دوست داشته باشین
آتریسا جون
پاسخ
آره عزیزم، منم همش همینو میگم، ایشالله بزرگتر شدی مثل همین الان عاشق درس و مدرسه باشین
ثنـــای دوست داشتنی
5 خرداد 94 12:49
آتریسا جووووونم 25 ماهگیت مباااااارک ان شاءالله کنار مامان بابای گلت روزهای خیلی قشنگی داشته باشی
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــی خاله جوووووووووووووووووووون مهلایی بوس ثنا جونم بوس یه بوس خوشگل هم واسه خاله الهه جونم
مامان آتریسا
9 خرداد 94 9:53
بیست وپنج ماهگیت مبارک عزیزم.ان شااله 25سالگیت .ان شااله عروسیت خوشگل خانوم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــی خاله نفیسه جــــــــــــونم