آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

3 سال و 3 ماه و 3 روزه شدم

1395/5/7 11:45
نویسنده : آتریسا جون
1,681 بازدید
اشتراک گذاری

امروز؛ پنج شنبه،7مرداد ماه 95

.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 3 سال و 3 ماه و 3 روز سن دارد :.

امروز از صبح که از خواب پا شدم، مامی جونم بهم میگه:

3 سال و 3 ماه و 3 روزه ی من خوبی ... صبح بخیر و ... 

خلاصه همش اینجوری باهام حرف میزنه؛ منم کلی ذوق میکنم و یه لبخند خوشگل به مامی میزنمبغل

از مامی جونم خواستم منو ببره پایین تا ماشین بازی کنمزیبا

مامی جونمم مثل همیشه به من نه نمیگه کهچشمک

با داداشی رفتیم پایین؛ آرسام جون خوابش می اومد؛ مامی گذاشتش تو کریر تا بخوابهخواب

موقع رانندگی میام کنار کریر آرسام و میگم: تو جون منی... تو جیگر منی

بزرگتر بشی میذارمت کنار خودم؛ تا کیف کنیبوس

از مامی هم میخوام که عکس بگیره ازماچشمک

آره دوست دارم

این هم ژست بانمک خودمزیبا

همین که میشینم تو ماشین، اولین کاری که میکنم، فیلم تام و جری رو واسه خودم میذارم پخش بشهچشمک

مرسی مامــــــــــی جونمبغلبوس

پسندها (2)

نظرات (7)

نازدونه
8 مرداد 95 14:43
سه سال و سه ماهه خاله دوست دارم خیلی.ماشینت هم مبارکت باشه رمز عوض کردید مامان اتریسایی؟
آتریسا جون
پاسخ
مرســـــــــــــــــی خاله
مامان آینده
12 مرداد 95 9:20
سلام. معذرت میخوام مامانی اگه زود قضاوت کردم. آخه تو وبلاگ گل دختری از برادرش نوشتین،ولی تو وبلاگ ارسام جون چیزی از وب خواهرش یا سنش ننوشته بودین. درسته مامانا برا نی نیاشون هیچ فرقی نمیذارن.ولی یه لحظه ... ببخشید
ی دوست
13 مرداد 95 12:33
عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه آدم دلتنگ یک نفر شدن به بودن همیشگیتون خرسندیم http://pic.photo-aks.com/photo/nature/flowers/rose/large/flower_rose_nature.jpg با ارزوی بهترینا برای اتریسا جون و برادر خوشگلش و همچنین خانواده محترم
آتریسا جون
پاسخ
مرســـــــــــــــی عموی مهربوووووووووووووونم
عمه فروغ
14 مرداد 95 11:32
3 سال و 3 ماه و 3 روزگیت با تاخیر و روز دختر مبارک باشه آتریسا جونی
نازدونه
14 مرداد 95 17:38
آتریساجون روز دخترت مبارک باشه انشاءالله همیشه لبت خندون باشه عاقبت بخیر بشی گلم
DUYGU
20 مرداد 95 23:43
ای قربون خنده هات آتریسا جووون،خداروشکر با اومدن داداش آرسام دیه تنها نیستی ومیتونی باهاش بازی کنی،ماشالله آرسام جونم با اون خنده هاش دل میبره خدا حفظتون کنه عزیزان،سایه ی بابا ومامان همیشه بالا سرتون
DUYĞU
10 شهریور 95 21:29