آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آخرین روزهای زمستان 95

1395/12/20 18:27
نویسنده : آتریسا جون
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 20ام اسفندماهه و دیگه زمستون داره تمام میشهزیبا

کم کم بهار میاد، عید نوروز هم داره میادبغل

هفته ی دیگه مثل امروز باید بریم قطار سواری کنیمچشمکآخه می خوایم بریم بهمان( به زبون خودم )، خونه مامان جون و بابا جونم اینابغل

دومین مسافرت من با قطاره ولی اولین مسافرت داداشی با قطارهزیبا

جمعه ی پیش هم جشن دندونی داداشی جونم، آرسام جونم بود، خیلی خوش گذشتبوس

چند تا عکس از جشن دندونی آرسام جونم

مامانی کلی تدارک دیده بودبغل

مامی جونم واسه منم کلاه و تاج با عکس خودم سفارش دادبغل

مرسی مامانیبوس

این عینک ها رو مامی جونم واسه گیفت به ما بچه ها دادبغل

واااای چقدر چیزهای خوشمزهچشمک

خب حالا بریم سراغ عکس های ماه گذشته ی منبغل

از حمام اومدمچشمک

اون روز بعد از کلی رفتم مهد آخه خانم مربی با مامی جونم تماس گرفت و گفتش که تو مهد قراره بچه ها نقاشی کنن روی پارچه، اگه آتریسایی دوست داره بیاریدشزیبا

و منم رفتمبغل

خیلی بهمون خوش گذشتبوس

اینم اولین پروانه ای که نقاشی کردمزیبا

مامی جونم کلی بوســــــــــم کردبوسکلی لوســـــــم کردبوس

نقاشی خوشگل من؛؛؛ که شب کشیده بودم، صبح که بابایی میخواست بره مغازه واسم نوشته بودبغل

مریض شده بودمغمگین

چند روز بعد بهتر شدم، از مامی جونم خواستم کیک درست کنهزیبا

و عکس های آتلیه ای مامی جونم از منزیبا

هنر مامانی جونمچشمک

امیدوارم سال 96 که چند روزه دیگه میادش، پر از خوبی و شادی و خبرهای خوب واسه ی ما و همه ی دوستای گلم باشهبوسجشنجشن

از خدای مهربووووونم می خوام که به بابایی جونم سلامتی بدهبغل

به مامی جونم سلامتی بدهبغل

به داداشی جونمم سلامتی بدهبغل

آخه من عاشق بابا و مامان و داداشیم مبوسمحبتبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

amir
21 اسفند 95 22:17
خدا به شما هم سلامتی بده مهربونی بده صفا بده خنده بده ...
آتریسا جون
پاسخ
یه عالمه بووووووووووووس واسه دایی جونم دلمون واست تنگ شده دایی مهربوووووووووووووووونم
کیمیا
14 فروردین 96 11:52
خداااااا آخهه چقد تو خوشگلی آتریسا جونی (ماشااله)
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررررررسی خاله جونم