آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

Hello Dady

1396/3/30 17:44
نویسنده : آتریسا جون
691 بازدید
اشتراک گذاری

دارم میرم کلاس زبان، دیروز جلسه ی اول بودجشن

خیلی دوست داشتم برمبغلوقتی کتاب هامو از خانم مربی گرفتم، تشکر کردم و از مامانی خواستم بیرون باشه تا من برم کلاسزیبا

5 تا نی نی بودیم سه تا دختر و بقیه پسربغل

یه دوست خوب به اسم پرنیان پیدا کردمزیبا

فعلا پاکت 1 رو باید تمام کنیمچشمک

از خانم مربیم هم خیلی خوشم اومدجشنهمش به ما میخندیدبغل

دیروز وقتی آماده شدم بریم آموزشگاهچشمک

دیروز مامانی و آرسام جون آموزشگاه موندن تا کلاس من تمام شهزیبا

بعضی وقتها صدای داداشی می اومد و من خنده م می گرفتخندونک

بعد از تمام شدن کلاس؛به خانم مربی و دوستای جدیدم گفتم: Good Byeبای بای

بعد رفتیم دنبال بابایی؛ همین که بابایی رو دیدم 

دویدم و رفتم بغل بابا و گفتم: Hello Dady

 

.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 4 سال و 1 ماه و 26 روز سن دارد :.
 
پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرا
15 مرداد 96 19:50
الهی چه دخمل نازی