آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تابستان 97

1397/8/26 18:26
نویسنده : آتریسا جون
967 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه ی دوستان گلم؛ خاله ها و عموهایی که دوستتون دارمبوس

ببخشید خیلی دیر به دیر میام؛ مامی وقت نمیکنه، داداشی هم شیطون شده، الان اومدم

مهم اینهزیبا

تابستون کلاس موسیقی ( ارف) رو شروع کردم؛ الان 15 تا آهنگ می تونم بزنمتشویق

خیلی دوست دارمزیبا

کلاس زبان هم ادامه داره؛ الان تقریبا می تونم برای کارهای روزمره کامل انگلیسی صحبت کنم؛ از این ترم هم شروع کردم به آموزش نوشتاری که خیلی علاقه دارمبغل

امسال هم که پیش دو میرمچشمک

بریم عکسهای تابستونی منزیبا

جشن عمو آرین و

نقاشی منزیبا

آتلیه رفتمزیبا

جشن آموزشگاه آریانبغل

عکس های شمالچشمک

 یه جمعه ی خوبچشمک

پارک باباامان

عکس خوشگل من؛ بابایی جونم از من گرفتهبغل

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 اردیبهشت 98 18:24
وای وای چه دخملی ماشاالله😍😘
آتریسا جون
پاسخ
😍