آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون تب کرده

1392/8/13 15:36
نویسنده : آتریسا جون
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بدنم داغ شد و بابایی ومامانی فوری دمای بدنم و گرفتن و فهمیدن که تب دارم، بابایی فوری به من قطره استامینوفن داد بعدش هم پاشویه ام کرد یه کم بهتر شدم تا ساعت 1 مامانی و بابایی دمای من و می گرفتن پایین اومده بود،خوشحال شده بودن، بعدش خوابیدن ولی ساعت 5 بود که مامانی وقتی که دستام و گرفت داغ بودم فوری با دماسنج اندازه گرفت باز تب کرده بودم فوری بابایی رو صدا کرد و باز همه کارای دیشب و بابایی انجام داد یه کم بهتر شدم ولی باز چند ساعت که گذشت دمای بدنم رفت بالا، بعدش مامانی و بابایی کلی نگران شدن و فوری من و بردن دکتر گلو و گوشهام و نگاه کرد گفتش که اصلا عفونت نداره، علایم سرماخوردگی هم تا الان که نداره ، بعدش هم مامانی با دایی حرف زد که گفتش فعلا فقط دماش و باید بیاری پایین،لباسهام باید کم باشه تا در اثر گرم شدن بدنم دمام بالاتر نره الان هم که باز قطره استامینوفن خوردم ولی هنوز خوب نشدم...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)