آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون 201 روزگی

1392/8/19 15:38
نویسنده : آتریسا جون
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان ازخواب پا شدم اول یه کوچولو شیر خوردم بعدش مامانی من و گذاشت بشینم و بازی کنم ولی من یکهویی هوس کردم که برم به شکم و این حرکت جدید و واسه اولین بار انجام بدم، مامانی وقتی که دید کلی ذوق کرد و فوری ازم عکس گرفت و بغلم کرد و خدا رو شکر کرد( یه چند وقتی هستش که وقتی میخوام به سمت جلو حرکت کنم  عقبی میرم و مامانی و بابایی کلی میخندند)، راستی من یه چند روزی هست که حرف میزنم و وقتی گشنه ام میشه میگم ما.. ما.. ولی از دیروز با.. با.. و دا.. دا.. رو هم میگم، یه اتفاق جدید دیگه هم که افتاده من دیروز واسه اولین بار پوره ی سیب زمینی خوردم، بدم نیمد از فرنی و حریره بارام که بهتر بود خوشمزهامروز هم مامانی جونم میخواد واسه اولین بار پوره ی هویج بده بخورم اگه اینم خوشمزه باشه خوشحال میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)