آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون 221 روزگی

1392/9/9 15:40
نویسنده : آتریسا جون
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی میشه که مامانی به بابایی میگفتش که کم کم آتریسا جون و باید بذاریم تو تختش بخوابه تا عادت کنه و بعدها بتونه تو اتاق خودش تنهایی بخوابه، بابایی دیروز تختم و در آورد و من از دیشب واسه اولین بار توی این تخت خوابیدمخواب دیشب وقتی خوابیده بودم چند بار که چشمام رو وا کردم متوجه شدم که امشب جای خوابم عوض شده ولی از تختم خوشم اومده بود واسه اینکه وقتی یکهویی بیدار می شدم و غلت می زدم مثل ننو تکون می خورد و من باز می خوابیدمخوابچشمک

مرسی بابایی قلبمرسی مامانیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان افسانه
28 بهمن 93 15:43
سلام دوست گل و مهربونم خوبی چه خبرا وب جدید مبارک خیلی کار خوبی کردی اومدی نی نی وبلاگ اینجا سریعتر به روز شدنتو متوجه میشم و زود زود میام دیدنتون روی ماه اترسای رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی گلم، ممنون که اومدی