آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون 228 روزگی و تولد مامی جونم...

1392/9/16 15:42
نویسنده : آتریسا جون
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

امروز (16 آذر ) تولد مامانی و من صبح که ازخواب پا شدم با مامانی رفتیم بیرون تا مامانی جونم بتونه کارهاش و انجام بده و الان من اینقدر خسته شدم که توی آغوشم بغل مامان خوابم بردبغل خوابتا رسیدیم خونه هم مامانی همونجوری من رو گذاشت توی تختم تا بخوابمخواب

همین الان تولد مامانی جونم تموم شد، خیلی خوش گذشت، مامانی همش از من فیلم میگیره و میگه که امسال اولین سالی که آتریسا جونم توی تولدش هست.

ماچقلبمامانی تولدت مبارکقلبماچ

این هم کیک تولد مامانی جونم که با هم رفتیم و انتخاب کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)