آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون هفت ماه و نصفی(232 روزگی)

1392/9/20 15:44
نویسنده : آتریسا جون
1,471 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که وقتی می خواستم برم جلو عقبکی می رفتم ولی امروز وقتی مامانی داشت با تلفن با مامان جونم گپ می زد ( تقریبا یک متری از من فاصله داشتن) نیست که من عاشق تلفنم واسه اولین بار چهار دست و پا رفتم و تلفن و قطع کردم ولی نمیدونم واسه چی مامانی ناراحت نشد کلی ذوق کرد و دوباره شماره مامان جون و گرفت و بهش گفت که من چی کار کردم قلبتشویقبعدش مامان جونمم کلی ذوق کرد و صلوات فرستاد( من از پشت گوشی شنیدم)چشمک

الان هم مامانی چند تا از عروسک ها و وسایلی که دوست دارم و گذاشته جلوم، منم رفتم جلو و یه دونه کلاه قیفی که خیلی دوستش دارم رو گرفتم، مامانی هم ازم فیلم گرفت تا به بابایی نشون بدهبغلمژهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)