آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

خوابیدن آتریسا جون وسط غذا خوردن (270 روزگی)

1392/10/28 15:58
نویسنده : آتریسا جون
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی مامانی داشت به من غذا می داد یه لحظه رفت تو آشپزخونه تا به غذا یی که روی گاز بود یه سر بزنه وقتی اومد تا بقیه ی غذای من رو بده تا بخورم با این صحنه مواجه شدقهقههفرشتهچشم

الان مامانی صندلیم و خوابونده تا گردنم درد نگیره و راحت بخوابمماچچشمکفرشته

دیشب وقتی کنار بابایی نشسته بودم و با وسیله ای که تو دستم بود بازی می کردم یکهو بابایی دستشو سمت من آورد و گفت بده به بابا، منم فوری گذاشتمش تو دست بابایی و واسه این کار کلی تشویق شدمهوراتشویقهورابابایی چند بار دیگه این کار رو تکرار کرد تا اینکه مامانی جونم رو هم صدا زد و بهش گفت که من واسه اولین بار چه کاری انجام دادم بعد هر دوشون کلی ذوق کردن واسه این کار جدید من و من رو بوسیدنماچماچو خدا رو شکر کردنچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)