آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

لباس جشن دندونی آتریسا جون (299 روزگی)

1392/11/27 16:4
نویسنده : آتریسا جون
2,597 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی میشه که مامانی جونم خودش رو واسه جشن دندونی من آماده میکنه امروز هم صبحی وقتی که من صبحونه ام رو خوردم مامی جونم یهویی به اتاق من رفت و کمد لباسهام رو زیر و رز کرد و گفتش که این لباسی رو که مامان جون توی سیسمونیت گذاشته واسه جشن دندونیت تنت کنم بعدش گفت که نکنه کوچولو شده واسه نفس مامانی و این جوری شد که لباس و تنم کرد و کلی هم عکس گرفت و ظهر که بابایی جونم از سر کار اومد بهش نشون داد و نظرش رو پرسید، بابایی هم گفتش که آره خوشگله بهش میادش مبارکش باشه خوشگلکم الان می خورمش و منم خودم و لوس کردم واسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)