آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

زمین بازی آتریسا جون (297 روزگی)

1392/11/25 16:4
نویسنده : آتریسا جون
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی همش به بابایی میگه آتریسا جون خیلی شیطون شده می ترسم یه وقت که نیستم کنارش یه بلایی سر خودش بیاره واسه همین امروز واسه اولین بار  یه زمین بازی کوچولو واسم راه انداختن تا بتونم بیشتر با خودم بازی کنم و اینکه مامانی جونم میگه این جوری یه کوچولو امن تره من که خیلی خوشم اومده هی میرم داخل و هی میام بیرونبابایی هم میگه جیگر طلا داری لونه بازی میکنی خوشگلمراستی آهنگ هم پخش میشه توی لونه ام

امروز جمعه ست و من حمام رفتم بعدش هم کلی خوابیدمالان هم که بیدار شدم و لونه ی جدیدم و دیدم فوری رفتم داخلش و با خودم بازی کردمتازه وقتی تلویزیون پیام بازرگانی می داد از پشت تور نگاه می کردم که تجربه ی جدیدی بودشوقتی داشتم بازی می کردم مامانی داشت کارهاش و انجام می داد ولی بابایی پیشم بودش، یه لحظه بابایی هم رفت و من خیلی ترسیدم و گفتم با با که یکهو دیدم مامی و بابا جونم اومدن و کلی واسم ذوق کردن  و منم که باز خودم و لوس کردم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)