آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

جشن دندونی آتریسا جون ( 309 روزگی )

1392/12/8 16:6
نویسنده : آتریسا جون
1,725 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جشن دندونی من بود و خیلی خوش گذشت عمه افسانه جونم و عمه زهرا جون هم از صبح اومده بودن و داشتن به مامی جون کمک می کردن تا ریسه های دندونی رو بچسبونن من ازشون تشکر می کنم و می گم خیلی خیلی مرســــــــــــی و همین طور از مامی و بابایی هم تشکر می کنم که این همه زحمت کشیدن و این جشن رو واسه ی من گرفتن مرسی مامی جونم مرسی بابایی گلم از مامان جونم هم تشکر می کنم و از همه ی مهمون های عزیزی که اومدن ممنونم 

این هم تقویم سال 93 که مامی جونم واسه اینکه جشن دندونی من با سال نو همزمان شده و اینکه یادی از جشن دندونی من همیشه تو ذهن مهمون های عزیز بمونه بهشون هدیه می داد

همین جا از آقای رضایی و خانم محمدی ( چاپ و طراحی هونام ) که این طراحی های خوشگل رو واسه ی جشن دندونی من انجام دادن تشکر می کنم مرســــــــــــــــیبوس

آرتین جون که همش یک سال از من بزرگتره هم واسم یادگاری نوشت، مرســـــــــــــی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)