آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

اولین کلمه هایی که یاد گرفتم بخونم... بابا... مامان ... مامی... و شیطونی امروز من

1393/12/1 17:33
نویسنده : آتریسا جون
2,253 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب یاد گرفتم بخونم...

دیشب مامی جونم کلمه ی بابا رو روی کاغذ نوشت و بعد نشونم داد و گفت چی نوشته؟ خودش جواب داد که بابا...

دفعه ی دوم که مامی از من پرسید فوری جواب دادم و گفتم بابا...

دو تا کلمه ی دیگه رو هم یاد گرفتم، مامان و مامی...

امروز صبح هم وقتی از خواب پاشدم مامی جونم باز نشونم داد و من هر سه کلمه رو درست گفتم...

بعد مامی گلم کلی واسم ذوق کرد و خدا رو شکر کرد و از بابایی جونم خواست که اون از من بپرسه و باز هم درست جواب دادم...

((( الان دارم نشون میدم و میگم بابا )))

امروز جمعه ست و بابایی گلم خونه ست و منم مثل همیشه ذوق دارم که بابایی جونم امروز همش با منه.......

از دیروز هوا بارونیه و امروز هم همش بارون میادش، واسه همینم جایی نرفتیم و خونه موندیم، آخه بارون زیاد میاد و هوا هم سرد شده...

یکی دو ساعت پیش بابایی جونم می خواست بره بالا پشت بوم، کلاه پوشید و کاپشن پوشید، وقتی اومد پایین منم فوری ادای بابایی رو درآوردم و کلاهش رو پوشیدم...

بعدش نوبت پوشیدن کاپشن بابایی بود که مامی هی به من نگاه می کرد و هی می خندید و هی عکس می گرفت و به بابایی میگفت ببین آتریسایی داره شیطونی میکنه...

بابایی هم میگفت الان میام میخورمت...

بالاخره در و باز کردم و کلیدهای بابایی رو برداشتم و رفتم بیرون...

عمو یاقوت جونم، مرررررسی

خیلی قشنگه

مامی واسه این عکسم میخواست منو بخوره...

پسندها (4)

نظرات (16)

مامان هستیا
2 اسفند 93 9:22
سلام عزیزم خوبی؟ چه دختر زرنگی هزار ماشالله ازحالا می تونی بخونی گلم خاله فدای خوندنت بشه عزیزم بانمک شدی با این لباسای بابایی. اتفاقا هستیا هم دیشب لباس منو برداشته بود پوشیده بود نمی دونم چرا این بچه ها علاقه عجیبی به پوشیدن لباس بزرگتر ها دارن؟! نی نی وبلاگی هم شدی عزیزم هزار تا بوس واسه آتریسا زرنگ و با هوش
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم، میســـــــی خاله جونم خدا نکنه خاله ی مهربوووووونم آره بخدا اصلا بابایی آتریسا که جدیدا لباس هاشو نمی دونه چیکار کنه، فوری میاد و تنش میکنه.......... آره دیگه نی نی وبلاگ واسه بچه ها بهتره، عکس ها رو بهتر نگهداری میکنن
مامان آتریسا
2 اسفند 93 9:31
آفرین وصدباریکلابه آتریساجون باهوش آخی چقدراین تیپ شیطنتاتون قشنگه عاشقتم آتریساجونی
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــی خاله نفیسه جـــــــــــــونم دوستون دارم، بوووووووووووووووس
♠❤♠MAHTAB♠❤♠
2 اسفند 93 13:33
سلام اتریسایی و سعیده جون ادرس لینک جدیدتونو ثبت کردم.شادباشید
آتریسا جون
پاسخ
سلام مهتاب جون ممنونم عزیزم، لطف کردی
سما مامان مرسانا
2 اسفند 93 19:27
سلام مامانى و آتريسايى به جمع نى نى وبلاگى ها خوش اومديداميدوارم دوستاى خوبى پيدا كنى اتريسا جوووووووووووونممامانى به اون يكى وبلاگت هم برس ما به اون عادت كرديممن خيلى وقت بود ميدونستم شما در نى نى وبلاگ هم وبلاگ باز كردى اتريسا جوووووووووون اين وبلاگت هم لينك كردم تو هم منو بلينك
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی گلم آره چند روزی هست که انتقال دادم به نی نی وبلاگ، آخه عکس ها رو بهتر نگهداری میکنن مرسی سما جون، شما هم لینکی عزیزم
DUYĞU
3 اسفند 93 0:08
سلام گلم ،مبارکه ادرس جدید ،لینک میکنم این ادرسو گلم بوس بوس اتریسای خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جــــــــــونممیســـــــی دوستون دارم منم می بوسمتون بوووووووووووووووووووس
DUYĞU
3 اسفند 93 0:10
وااااااااااااااای آتریسا جوووون چقد با نمک شدی عزیزم،الهی فداااااات که هر چی میپوشی بهت میداد خوشگله
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله
یاقوت
3 اسفند 93 0:27
اتریسااااا جونم ببخش دیر شد بیام چقدر وب جدید نازه مبارک باشه امیدورام همیشه خندون و سلامت باشی اینم از طرف یاقوت به اتریسایی یاقوت هیچ وقت اتریسا جونو فراموش نمیکنه فدات بشم اتریسا جونم http://8pic.ir/images/bd889zuzqut1hgt1owv7.gif امیدوارم خوشت بیا اتریسا جون
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمویی ممنونم عموی گلم واااااااااای عموجون خیلی قشنگه، مررررررررررررررررررررررررررررسی
DUYĞU
3 اسفند 93 12:53
خدایا . . . دلمان را به تو میسپاریم دلی که همچون یک دفتر پر است از غم،دلتنگی،گناه وآرزو خدای من با دستان مهربانت قلمی بردار و به لطف خودت پاک کن گناهانمان را خط بزن غمهایمان را و دلی رسم کن در دفتر دلمان به بزرگی دریا امضای خدا پای تمام آرزوهاتون
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
حدیث
3 اسفند 93 15:26
سلام اتریسای خوشگل وناز .افرین به شما که اینقد باهوشی نانازی عکسات چقد ناز وخوردنی هستن به من هم سر بزنید
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم، مرسی که اومدین پیشم
ناجی
3 اسفند 93 16:56
سلام خدا حفظشون کنه. و امیدوارم بچه های ناز بیشتری بهتون بده. بچه ها از همین الان باید خوبیها و ارزشها رو یاد بگیرند . در یاد دادن این ها غفلت نکنیم منتظرتون هستم
آتریسا جون
پاسخ
سلام؛ ممنون که پیش ما اومدین، حتما
مامان افسانه
4 اسفند 93 1:12
سلام خوشگلم خوبی عزیزم میبینم دیگه خیلی خانم شدی اصلا شلوغ نمیکنی لباس مامان بابا رو تنت نمیکنی وقتی میبینمت میخوام بخورمت شانس اوردی دم دستم نیستی عسل
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله ای
یاقوت
4 اسفند 93 2:58
دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت می کند سلام پادشاه
آتریسا جون
پاسخ
چه توصیف زیبایی سلااااااااااااااااااااااااام
❤ƬƛƦԼƛƝ❤
5 اسفند 93 17:52
ای قلفوووووووووووووووونشششششششش
مامان فدیا
6 اسفند 93 11:17
افرین به شما دختر باهوش که هر چی مامانی یادت میده زودی انجام میدی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان سمانه
8 اسفند 93 0:21
سلام آتریسا خااااانوممم 22 ماهگیت بارک باشه آفرین دختر خوب که کلی چیز میز یاد گرفتی آفرین بر تو مامانی کار خوبی کردی که اومدی نینی وبلاگ میخواستم بهت پیشنهاد بدم که بیای
آتریسا جون
پاسخ
میســــــی خاله سمانه ی عزیزم آره سمانه جون، نی نی وبلاگ خیلی بهتره
نازدونه
28 شهریور 94 10:58
سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
آتریسا جون
پاسخ
حتما عزیزم