آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

22 مـــاهـــه شدم

1393/12/4 15:06
نویسنده : آتریسا جون
2,877 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من

مــــــــــاهـــــــه شدم

وااای مامی جونم همین که اومد این پست رو بذاره، یهویی نتمون قطع شد تا اینکه امروز مامی رفت و یه کوچولو حجم خرید و نتمون وصل شد...............

این هفته هوا خیلی سرد شد و منم یه کوچولو مریض شدم، سرما خوردم تب کردم، هنوز هم خوب خوب نشدم...

البته بابایی جونم که یه 10 روزی هست سرما خورده و همین که میخواد خوب شه باز دوباره میخورهچشمک از دیروز هم که باز مامی جونم سرما خورد و الان ما یه خانواده ی سه نفره ی سرماخورده ایمقه قهه

از دیروز یاد گرفتم که اسم نی نی های عمه هام رو بگم، آرتین و پدی و پرهام...

امروز هم یاد گرفتم بگم زهرا، عمه زهرا .....................

اسم عمویی رو هم یاد گرفتم، آرمان........

حتی امروز واسه اولین بار اسم بابایی جونم رو گفتم، علی..........

دیروز بعد از ظهر همین جور داشت برف می اومد، من و مامی رفتیم بیرون من همش دستم و دراز میکردم و برف ها رو میگرفتم و میگفتم: برف... برف...

بعد از کلی برف دیدن ، کلی با عمه زهرا و عمه فریده جونم ( عمه بابایی ) بازی کردم و کیف کردم...

چند روزی هست که وقتی میخوابم هم ببعی رو بغلم میگیرم و هم از مامی میخوام که دفترم و مدادم رو هم بده تا اول کلی نقاشی کنم و بعدش هم تو دستم بگیرم تا بخوابم...

مثل الان...

پسندها (5)

نظرات (17)

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
5 اسفند 93 17:47
ای جوووووووووووووون 22 ماهگیت مفالللللللللللللللللللللک
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــی خاله ترلان جونم
DUYĞU
6 اسفند 93 0:21
سازت اگر عشق بنوازد همه خلقت خواهند رقصید زبانت اگر شیرین باشد همه پروانه ها گرد تو خواهند آمد قلبت دریای رحمت باشد همه در آن جا خواهند گرفت پس عشق را بنواز با زبان شیرینت بخوان و با قلبت پذیرا باش مهرت زیباااا ، زندگیت عاااااشقاااانه و سرشااااار از اااانرژی
آتریسا جون
پاسخ
خیلی قشنگ بود، مرررررررررررررررررررررررررررسی خاله ی گلم
DUYĞU
6 اسفند 93 0:21
سلامت باشی آتریسای گلم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله ی عزیزم دوستون دارم
مامان هستیا
6 اسفند 93 10:24
22 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــی خاله جــــــــــونم
حدیث
6 اسفند 93 16:30
سلام عزیزم اخی اتریسا جون چقدر معصومانه خوابیده چقدر قشنگم وسایلشو بغل کرده ای جونم ایشالله همتون زود زود خوب بشین اترسا جون مراقب خودت باش که دیگه مریض نشی خوشگل خانوم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم میســــــــــی خالهباشه حتما خاله حدیث مهربوووووووووووونم
نگین
6 اسفند 93 18:16
سلام مامان اتریسایی... خوبی؟اتریساجون خوبه؟ای جونممممممممم دلم براش یه ذره شده بود .ممرسی که وبم سر زدید با اینکه نبودم ولی بیادم بودید تشکر. من شما رو با این ادرس دوباره لینک زدم... اتریساجونمم 22ماهگیت مبارک خوشگلممممممم
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم گلم، بهتریم خواهش عزیزم، ممنونم
مامان عسل 
7 اسفند 93 0:30
سلام خوشگل خاله ۲۲ ماهگیت مبارک باشه فداتشم الهییییی میبوسم روی ماهتووووو
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــــی خاله جـــــــــــونم عسلی رو ببوسین
مامان عسل 
7 اسفند 93 0:32
راستی عزیزم به نی نی وبلاگ خوش اومدییییی
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررسی عزیزم
مامان آتریسا
7 اسفند 93 9:29
22ماهه شدنت مبارک عزیزم.آخی سرماخوردی عزیزم.آتریسای منم چندروزیه که سرماخورده وکاملابی اشتها .ان شااله هردوتون زودزودخوب میشید ودیگه هیچ وقت هیچ وقت مریض نمی شیدازاینکه هرروز یه کلمه ویه اسم جدیدیادمی گیری خوشحالم عزیزم.به امیدروزی که کامل حرف بزنی وسر مامانی روازحرف زدن بخوری
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــی خاله نفیسه جونم آره نفیسه جون، آتریسا هم کم اشتها شده... آتریسای عزیزم و می بوسم
سما مامان مرسانا
7 اسفند 93 16:26
سلام آتريسايى 22ماه شدنت مبارك خوشگل خاله ايشالا زنده باشى عزيزم عكس هاى تولد 3سالگى ارشيا رو گزاشتم اگه بياى ببينى خوشحال ميشم نظر يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سما جون جونمآره خاله ای اون روزی با مامی اومدیم
DUYĞU
8 اسفند 93 1:46
آخیییییی الهی فدات آتریسا جووووووونم،ان شالله خوب میشین عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــی خاله ای، ممنون که بهمون سر میزنی خاله ی مهربووووووووووووووونم
یاقوت
8 اسفند 93 15:50
عارفی پرسید :دوست را چون دوستش داری نیازش داری؟ یا که چون نیازش داری دوستش داری؟ گفتم :چون دارمش بی نیازم.
آتریسا جون
پاسخ
آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی ؛ دوست بدار ! کاری که خدا با تو می کند ...
یاقوت
8 اسفند 93 15:52
دیشب دفترچه قسطامو ورق میزدم تمو می نداره… تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم
آتریسا جون
پاسخ
مثل همیشه عاااااااااالی
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 3:02
سلاااام عزیزم مبارکهههه نی نی وبلاگی شدنتون چه کار خوبی کردی عزیزم، اینطوری برای من خیلی راحتتره 22 ماهگیت هم مبارکه آتریسای عزیزم چه ناز خوابیدی خانوم کوچولو
آتریسا جون
پاسخ
سلام سمانه جون، مرسی عزیزمآره خیلی وقت بود میخواستم انتقال بدم، اصلا از اول باید نی نی وبلاگ باز میکردم میســـــــــــــــــــی خاله جون جونم هانا جونم بووووووس آریا جونم بوووووووس
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 3:04
امیدوارم حال خانواده 3 نفره گرمتون خوووووب خوب باشه
آتریسا جون
پاسخ
آره عزیزم امروز یه کوچولو بهتریم، ولی هنوز خودم خیلی خوب خوب نیستممرسی عزیزم
یاقوت
11 اسفند 93 16:31
کس نمیداند در این بحر عمیق سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق من همین دانم که در این روزگار هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق
آتریسا جون
پاسخ
بزرگترین لذت زندگی داشتن دوست صمیمی است
عمه زهرا
13 اسفند 93 9:37
آتریسا جون دوست دارم سعیده کلی ذوق کردم که آتریسا عمه زهرا رو میگه
آتریسا جون
پاسخ
منم دوستت دارم عمـــــــــه جـــــــــونم واااااااای زهرا امروز آرتین گفت عمه زهرا، آتریسا همش میگفت نیست، نیست ...همین جور دنبالت میگشت