آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

امروز رفتم بیرون، بعد از چند روز مریض بودم... بادکنکم رو خودم انتخاب کردم...

1393/12/20 16:31
نویسنده : آتریسا جون
1,935 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از چند روز که تب داشتم و هوا هم خیلی خیلی سرد شده بود، با مامی جونم رفتیم بیرون...

مامی میخواست واسه تقویمم بره سر بزنه ببینه عمویی چیکار کرده، که اصلا هیچ کاری نکرده بود و قول داد تا بعد از ظهری طرحش رو آماده کنه تا مامی Ok بده، بره واسه چاپزیبا

چند روزی هست که خیلی بامزه میگم بریم مغاااازه ... مامی میگه کجا منم میگم بریم مغاااازه... صبح هم وقتی بیرون بودیم، همش میگفتم بریم مغاااازه عمو..... یهویی چند تا بادکنک دیدم و فوری از مامی خواستم که واسم بخرهبغلمامی هم گفت که هر کدوم رو خودت دوست داری بردارچشمکمنم این بادکنک خوشگله رو برداشتم و دستم گرفتم و کلی باهاش پز دادم و به هیشکی هم نمیدادم...

همینجور که راه می رفتیم ماهی های شب عید رو هم دیدیم، وااااااااااای که من چه ذوقی کرده بودمتشویق رفته بودم پیش ماهی ها و میگفتم ماهی... ماهی، عمو ماهی فروشه میگفتش که واسه تبلیغات ما خوبه هاقه قههخندونکقه قهه

خلاصه راضی شدم که بریم تو ماشین، آخه مامی میترسید که یه وقت مریض شم، آخه هوا سرد بودچشمکولی من به شرطی اومدم تو ماشین که میگفتم بریم آرتینزیبا

مامی هم گفت باشه، ولی اومدیم خونه و دم در من همش میگفتم آرتین... پارک...

مامی گفتش امروز هوا سرده، فردا باشه... منم گفتم باشه و اومدم تو خونه...

ولی اصلا دلم نمیخواست که برم توبی حوصلهایستاده بودم و کفشهام رو هم درنمی آوردم...

سورپرایز عمویی گلم

بغلبوسمیســــــــــــیبوسبغل

مامی هم کلی عکس و فیلم از من گرفت

اصلا دوست نداشتم بیام توزیبا

بغلبالاخره اومدمبغل

جدیدترین کارم:

از دیروز یاد گرفتم خودم شورتم و درآرم و برم دستشویی و مامی رو صدا بزنم...

از امروز هم یاد گرفتم خودم شورتم رو بپوشمزیبا

پسندها (4)

نظرات (9)

مــــن
20 اسفند 93 17:18
خیلی نی نی تون قشنگه به وب منم بیا و نظر بده...آپم با مطلب لباس عیدم....
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزمحتما خانومی
مامان پریسا جوووووون
20 اسفند 93 17:30
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتم ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com مامان مهربون منتظرتما
آتریسا جون
پاسخ
سلام گلم، مرسی که میای عزیزم، لطف داری چشم حتما
مامان افسانه
20 اسفند 93 23:46
سلام عزیز دلم ببخش دیر اومدم وبت ولی در جریان تب کردن دخملی هستم از دست این زمستون بی بخار که فقط مریضی برا بچه ها داشت دنیا هم مریض بود و کلی بدنش ضعیف تر شد خدا رو شکر که اتریسا بهتر شده فداش بشممممم تقویم با عکس اترسا ببین چه شوووووود خیلی ناز شده براش اسپند دود کن بووووس برای دو تا گل
آتریسا جون
پاسخ
سلام افسانه جونم، این چه حرفیه خانومی، آره خیلی هوا بد شده، آخر زمستونی که سرد و گرم هم شد و اصلا همه رو درست کرد آره عزیزم تقویمش آماده شد، امروز میذارم ببینی
DUYĞU
21 اسفند 93 1:32
سلام اتریسا جونم خداروشکر که خوب شدی گلم . افرین دخمل گلمون که دیه خودش میره دسشویی مامان اتریسا جون واقعا تبریک عزیزم که دختری ب این دسته گلی داری . بوووووووس از لپای نازت اتریسا جونم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ی مهربوووووووووووونم؛ آره بهتر شدم خاله جونم ممنونم گلم، لطف داری عزیز دلم
سما مامان مرسانا
21 اسفند 93 9:06
سلام عزيزم وااااااى آتريسايى مريض شدى الهى برات بميرم اميدوارم بيرون خوش گذشته باشه آتريسا جونم مامى جون مواظب آتريسايى باش ديگه نميخوام مريض ببينمش مامانى پست جديد گذاشتم نظر يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سما جون، آره خاله ولی الان بهترم، خدا نکنه خاله ای چشم عزیزم، بیشتر مراقبم حتما گلم
saeedsingle
21 اسفند 93 10:28
++ راست میگفتی ! من به درد تو ... نمیخوردم !ولی به درد تو من ! نمیمردم؟ آپم :-((
آتریسا جون
پاسخ
چشم ، حتما
❤ƬƛƦԼƛƝ❤
21 اسفند 93 13:59
سلاااااااااااااام سلاااااااااااام سلام خاله جوووووونی اوا سرما خورده بودی؟....الهییییی ایشالله که خووب خوووب بشششششی بادکنکتم جیگرررررررررررره به پای جیگری تو نمیرسه هااا دوست دارم یه عالممممممممممممممه
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ترلان جونم، بهترم خاله ای، میســــــــــــــــــــــــــی منم دوستون دارم بوسبوس
یاقوت
22 اسفند 93 1:02
برای سلامتیت دعا کردم حالا که خوبی خیلی خوشحالم اتریساااا جونم تقدیم بهت عزیز http://8pic.ir/images/o6defeej52f3c6258vad.gif اتریسا همیشه سلامت باشی جونم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمویی گل و مهربووووووووووووووووووووونم
یاقوت
25 اسفند 93 2:35
از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم شاید امید تنها دارایی اش باشد. نوروزتان مبارک باد پیشاپیش
آتریسا جون
پاسخ
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . نوروز بر شما دوست عزیز مبارک