آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جون تب کرده...

1393/12/18 9:16
نویسنده : آتریسا جون
2,078 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب قبل از خواب، بابایی جونم به مامی گفتش که آتریسایی خیلی داغه!!!

مامی هم فوری تب سنج رو آورد و دید که 38/8 رو نشون میدهتعجبفوری استامینوفن خوردم و بعد رفتیم تا لالا کنمخواب

مامی جونم که دیروز یه کوچولو بهتر شده بود کلی غصه ش گرفت که واااااااااااای آخه چرا باز آتریسایی تب کرده؟؟؟

مامی از روز 5شنبه مریض شد و همش لرز داشت، تا روز شنبه هم اصلا خوب نشد تا اینکه رفت دکتر و با کلی آمپول و دارو و سرم واسه اینکه فشارش هم خیلی افتاده بود پایینسکوتیه کوچولو از دیروز بهتر شده بود...

مامی همش میگه آخه چی شده یعنی از من گرفته؟؟؟

نکنه پریروز که مهد رفت، از کسی گرفته، آخه پریروز وقتی مامی میخواست سرمش رو بزنه، اول منو به مهد برد تا اینکه اذیت نشمبغل

نمی دونم واسه چی ولی دیشب خیلی تب داشتم، بابایی تا صبح بالا سرم بیدار بودخستهساعت 5 بود که گریه کردم و گفتم جییییش، وقتی رفتم و اومدم، مامی گفت خیلی داغهغمگین

بابایی هم تا صبح تن شویه کرد منو تا یه وقت تبم بالاتر نره...

الان هنوز خوابم، ولی مامی همش میاد و چک میکنه، هنوز هم داغم ولی از دیشب یه کم کمترهچشمک

دیشب بابایی جونم، لباس هام و درآورد و به مامی هم میگفت که دمای اتاق خیلی بالا نره...

واسه همین این جوری خوابیدم

همین الان بیدار شدم، باز دوباره داغ شدمغمگین

...............

فعلا بابایبای بای

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان آتریسا
18 اسفند 93 10:05
آخی الهی بگردم خاله ای ,دوباره مریض شدی .آخه چراشماوآتریسا جدیدا هی پشت هم مریض میشید!!!تامیایدیه کم جون بگیریددوباره مریض میشیدمنم دوباره دیشب آتریساروبردم دکتران شااله بلابه دوره وزوده زودشماوآتریسا خوب میشید ودیگم مریض نمیشید.دوستت دارم خاله ای وبرات آرزوی سلامتی وتندرستی دارم
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه نفیسه جون، خوبی عزیزمالهـــــــی آتریسای شما هم مریض شده، فدای هر دوشون، ایشالله هر دوشون زودی خوب شن خیلی سخته، من خودمم تازه یه کوچولو بهتر شدم که باز آتریسا مریض شد
مامان زهره
18 اسفند 93 10:35
ای جونم خاله امیدوارم زودتر خوب شی وهیچ وقت مریض نشی خیلی مراقب خودت باش گلم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــــی خاله ای
حدیث
18 اسفند 93 15:21
سلام دوست عزیز اخی چقدرم مظلوم نشسته ایشالله زود خوب بشه
آتریسا جون
پاسخ
سلام حدیث جونمرسی گلم
DUYĞU
18 اسفند 93 20:30
اخیییی اتریسا جوووون فدات عزیزم،ان شالله زود خوب شی گلم ،
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ی عزیزم، ممنونم
مامان آنیسا
19 اسفند 93 6:51
آخی عزیزم بلا دوره ایشالا زودی خوب میشی عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــی خاله
مامان هستیا
19 اسفند 93 8:43
سلام عزیزم بازم شما مریض شدی؟ بلا بدور باشه گلم انشالله زود زود خوب میشی فدات شم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جــــــــــــــــــــونم میســـــــــــــی خاله ی عزیزم
هلا
20 اسفند 93 0:24
سلاااام نبینم گل خاله مریضه ولی خب باید مریضم بشی دیگه عزیزم سیصد نوع سرماخوردگی وجود داره و بدنت باید نسبت به همهی اونا مقاوم باشه به مامی جون بگو الان سرما بخوری و قوی بشی بهتر از اینه که وقت مدرسه رفتن مریض شی عزیزم اخه اونموقع از درسات عقب میمونیا دختر قوی و خوشتل خاله ایشالله زودتر سالم و قوی بشیخدانگهدارت عزیز دلم بووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله هلا جــــــــــــونم آره خاله ای درست میگین، میســــــــــــــــیامروز بهترم می بوسمتون بوووووووس
❤ƬƛƦԼƛƝ❤
21 اسفند 93 14:02
عه مامان اتریسای شما هم مریض بودین ایشالله که خووب خووب بشششن مراقب خودتون باشین
آتریسا جون
پاسخ
آره گلم، بدجور سرما خوردم، تا حالا یادم نمیاد این جوری مریض شده باشم؟، خدا روشکر بهتر شدم مرسی عزیزم
نگین
21 اسفند 93 20:57
سلام خوشگل خاله الهی فدات مریض شدی...ببخش من دیر رسیدمم احوالت دیر پرسیدم ولی بیادتون بودم.اخه دم عیدی من کلی کار دارم همش خرید خونه تکونی ...امسال هم اولین سال عقم هست واسه همون عیدی اینا پر باره برام واسه همون دیر میام نت .امیدوارم دیه خوب شده باشی بوسسسسسسسسسسس به عسل خانومی
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین عزیزم، این چه حرفیه خاله ایشما هر وقت بیاین ما خوشحال میشیم می بوسمتون بوس بوس