آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آغاز سال 1394 شمســـــی مبــــــــارک

1394/1/1 2:15
نویسنده : آتریسا جون
2,386 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

لحظه ی تحویل سال 1394 شمسی:

ساعت 2 و 15 دقیقه ی بامداد شنبه 1 فروردین ماه 1394

احتمالا من الان خوابم، مامی و بابایی هم خوابن، ما اون ساعت باید رسیده باشیم خونه مامان جونم این هاچشمک

آخه مامی این پست رو پیش پیش فرستادهبغل

فعلا بابایبای بای

این تبریک خیلی قشنگ هم از طرف سایت عمویی خودمهبغل

پسندها (3)

نظرات (9)

عمه فروغ
3 فروردین 94 1:27
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم
saeedsingle
3 فروردین 94 9:42
ایشالا سفرتون بی خطر باشه و بهتون خوووووووووش بگذره ابجی... سال نوتون هم مبارک مبارک مبارک ایشالا.امیدوارم بهترین ها رو خدا نصیب شما و خونوادتون بکنه
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم واسه شما هم سالی سرشار از امید و خوبی آرزو میکنم
خاله فاطمه
5 فروردین 94 21:33
شرمنده م این مدت سر نزدم.دلم کلی براتون تنگ شده بود خوبی خاله جان؟خاله به قربان خوبی خواهری؟واقعا شرمنده
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله فاطی، این حرف ها چیه خاله جووووونم شما هر وقت بیاین ممنونم سلام عزیزم، ما خوبیم ایشالله که خواهر کوچولوی منم خوب خوب باشه، نه عزیزم این چه حرفیه
DUYĞU
7 فروردین 94 20:38
خوش بگذره عزیزم ،ایشالله سال خوبی داشته باشین
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ی مهربوووووووووووووووووووووووووونمواسه شما هم سال خوبی رو آرزو داریم
یاقوت
8 فروردین 94 0:27
دلمون برات تنگ شده اتریسا جون زودی برگردیا ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی همچنین خانواده گرامی و محترم
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمویی منم دلم واستون تنگ شده بود ممنونم که به یادم بودین دوستون دارم
مامان هستیا
8 فروردین 94 8:59
سال نو مبارک باشه عزیزم انشالله سال خوبی داشته باشید
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم، واسه شما هم بهترین ها رو آرزو دارم هستیا جــــــــــــــــــــــــونم
نگین
10 فروردین 94 8:48
برنگشتید از سمافرت دلمممممممممممم براتون تنگ شده ها اتریسایی؟ امیدوارم لحظات خیلی خوبی در کنار خونواده سپری کرده باشی بوسسسسسسسسسسسس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین عزیزم برگشتیــــــــــــم حیلی خیلی مررررسی که به یادم بودین دوستون دارم بوسبوس
هلا
11 فروردین 94 11:20
سلام عسیس دل خاله دلم واست تنگیده عزیزم کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟؟؟؟؟ حتما رفتی مسافرت بهت خوش میگذره دوستت دارم خداحافظ
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله هلا ی عزیزم دلم منم واستون تنگ شده خاله جووووووووووونم آره خاله رفته بودیم خونه مامان جونم اینا
مامان آتریسا
17 فروردین 94 8:30
سلام به آتریساجونم وسلام به مامان خوب آتریساجونی.خوبید؟خوشید؟سلامتید؟(خداروشکر)سال نومبارک .ان شااله خانواده ی سه نفره تون درکنارهمدیگه همیشه خوب وخوش وسالم وسلامت باشیدکه این واقعا آرزوی قلبی منه.آتریساجونم عیدت مبارک .ان شااله سال خوبی روداشته باشی ,سالی پرازبدوبدو وخوشی وسلامتی
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله، سلام نفیسه جون، ممنونم عزیزم، خدا رو شکر مرسی عزیزم واسه شما هم مبارک باشه ممنونم دوست خوبم