آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

یه هفته به تولدم مونده.............

1394/1/28 7:39
نویسنده : آتریسا جون
3,539 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی دیگه مثل امروز یعنی 94/2/4 من میشم دو ساله...

جشن تولدم قراره که پنج شنبه، بعد از ظهر برگزار بشهبغل

این روزها مامی جونم خیلی سرش شلوغه و همش استرس داره، آخه هنوز ریسه های تولدم آماده نشده، خرید های اینترنتی واسه تولدم نرسیده و مامی از استرس دیشب نتونست بخوابهغمگین

دیروز و پریروز همش درگیر بودش تا طرح کارت دعوتم و بقیه ی وسایل تم زنبوری رو آماده کنه، دیروز صبح از ساعت 10 رفتیم مرکز هونام، فاطمه جونمم اومدش تا من تنها نباشم و مثل شب قبل، اذیت نکنمچشمکتا ظهر همه طرح ها آماده شد که قرار بود بعد از ظهر بره واسه چاپ، که متاسفانه چاپ نشد و مامی جونم خیلی ناراحت شدغمگین

ظهر وقتی داشتیم برمی گشتیم، من رفته بودم کنار مجسمه دو تا نی نی و همش به مامی میگفتم که عکس بگیر از منزیبا

همه داشتن نگاه میکردن به من!!!

آخه مامی عجله داشت و منم اصرار؛ که مامی عکس بگیربغل

خودم رفتم و نشستم و ژست گرفتمخندونک

واسه این مدلی  ژست گرفتنم مامی کلی فدام شدمحبت

این روز ها، هر وقت برم تو اتاق که تاریک باشه، یا صدای بلندی بشنوم یا اینکه هر چیز غیر عادی رو متوجه بشم؛ فوری می دوام و میام سمت مامی یا بابایی و میگم: ترسیدم... ترسیدم...

وقتی می پرسن از چی؟؟؟ منم فوری میگم: پیشی بوووووووود، بعدش هم میگم:هاپو بووووووودچشمک

همش دوست دارم با سه چرخم برم بیرون و از مامی میخوام که با ماشین نریم، همش میگم سه چرخ، با دستهامم قان قان میکنمزیبا

وقتی که پارک میرم یا بیرون میرم و کسی رو میبینم که دوچرخه داره فری به مامی نشون میدم و میگم، چرخ نی نی... بعد هم به سه چرخم اشاره میکنم و میگم: چرخ آیسا(آتریسا)

این روزها همش میگم: آیسا( آتریسا) بابایی دوست داره، مامانی دوست داره، عمه دوست داره، پدی دوست داره، آرتین دوست داره، فاطمه دوست داره...بعد مامی هم باید بگه ما هم آتریسا خوشگله رو دوست داریم تا دیگه ادامه ندم وگرنه همش میگمزیبا

یاد گرفتم وقتی صدام میکنن، بگم:جـــــــــــــانمبغل

این چند روزه اینقدر عکس زنبور دیدم که هر بار که میبینم فوری به مامی نشون میدم و به کارت های زرد و مشکی که مامی از دستم قایم کرده و موقع خوابم کارهاش و انجام میده، اشاره میکنم و میگم زنبور و میخندمقه قهه

دیروز بعد از اینکه اومدیم خونه کلی نق زدم و همش میگفتم پارک، بریم پارک...

مامی هم غذاش رو که آماده کرده بود فقط باید زیر گاز رو روشن میکرد، من و فاطمه جون برد پارک ملت و من کلی ذوق کردمبغلآخه شهر موش ها کنار این پارکه ست و من رفته بودم و ژست میگرفتم و میگفتم عکس بگیر مامی جونمزیبا

فاطمه جون عزیزم که خیلی دوستش دارمبوس

پسندها (7)

نظرات (20)

سما مامان مرسانا
28 فروردین 94 9:27
سلام جوجو خوشگله من تولدت مباااااااااااارك ايشالا 120ساله بشى اگه شما 2ساله بشى ارشيا 2سال از شما بزرگترهتم زنبور خيلى قشنگه من تولد 3سالگيه ارشيا رو با تم دايناسور گرفتم و تولد 2سالگيشو با تم جنگل تولد 1سالگيه مرسانا رو ميخوام با تم دختر توت فرنگى بگيرم عكس ها خيلى قشنگهزنده باشى آتريسا جون بووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سما جونم، میســــــــــــــــــــــــــی آره عزیزم تم وت فرنگی هم نازه
مامان سمانه
28 فروردین 94 13:10
ای جووووووووووووووووووونم تولدت پیش پیش مبارک باشه عزییییزم واااای مامانی چه آهنگ قشنگی واس وبت گذاشته گلم خیلی شاده و قشنگه
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــی خاله ممنونم خاله سمانه عزیزم
مامان راحله
28 فروردین 94 13:11
ان شالله که جشن تولدت به خوبی برگزار میشه عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
ایشالله
مامان سمانه
28 فروردین 94 13:11
انشا... همه چی به خوبی و خوشی آماده میشه گلم استرس نداشته باش مامانی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان سمانه
28 فروردین 94 13:12
ماشا... به تو که کلی حرفای قشنگ یاد گرفتی قربون جونم گفتنت بشم من یه دنیاااا بوس
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــی خاله جونآریسا جون عزیزم رو می بوسم خاله
عمه فروغ
28 فروردین 94 13:20
تولد پیشاپیش مبارک آتریسا جونم ان شاا.. که همیشه زنده باشی و تولدت بهت حسابی خوش بگذره آرشیدا هم چند روزه دیگه 2 ساله میشه ای جوووووووووونم ژستاش رو ببین
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمه فروغ عزیزمایشالله تولد آرشیدا جونم خوش بگذره
مامان افسانه
28 فروردین 94 15:38
سلام به دو تا گل ناززززز خوبی دوست عزیزم حسابی خسته نباشی میدونم تولد خیلی کارداره حالا من که کار خاصی واسه تولد دنیا نکرده بودم کلی استرس و نگرانی و کااااااااااااااااار داشتم حالا چه برسه به تولد با تمولی حتما خیلی خییییییییییییییلی تولدش قشنگ میشه نگران نباش اتریسا جونم مثل همیشه ماه و نازه خیلی بوسش کن ان شاالله تولد خیلی خوش بگذره بوووووووووووس راستی عزیزم این شهر موش ها نزدیک پارک ملته ؟خواسنم دنیا رو ببرم البته شما تهران هستی مگه؟
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم افسانه جونآره خداییش سخت بود، ولی خوب بود بالاخره تموم شد و خستگی ما در رفتجای شما خالیافسانه جون عزیزم، نه ما تهران نیستیم که! پارک اینجا هم اسمش ملت
حدیث
28 فروردین 94 18:48
سلام اتریسا جون پیشاپیش تولدت مبارک خوشگل خانوم اومیدوارم مامان جون مهربونت سور وسات عروسیتو راه بندازه
آتریسا جون
پاسخ
میســــــی خاله
یاقوت
28 فروردین 94 23:16
همیشه خندون و سلامت باشی اتریسا جون ایشالله همیشه شاد باشی تولدت مبارک پیشاپیش
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمو جونم
یاقوت
28 فروردین 94 23:16
زندگی درست مثل نقاشی کردن است؛ خطوط را با امید بکشید اشتباهات را با آرامش پاک کنید قلم مو را در صبر غوطه ور کنید و با عشق رنگ بزنید
آتریسا جون
پاسخ
بسیار زیباست مرررررررررررررسی
هلا
29 فروردین 94 8:07
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جون جای شما خالی
هلا
29 فروردین 94 8:10
فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!! الهی صد سال زنده باشی عزیز دلم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــی
مامان آتریسا
29 فروردین 94 12:03
آتریساجونم پیشاپیش تولدت مبارک.دست مامان هم دردنکنه که درتدارک یه تولدخوب برای شماست .من واقعا حس وحال مامان رودرک میکنم ,واقعا تولدگرفتن توخونه اونم تم دارخیلی سخته اما ارزشش روداره .من که ازبابت وقت هایی که صرف تولد آتریساکردم به خودم می بالم ,مطمئنم که مامی شماهم برای تولد شما سنگ تموم میزاره.البته شماهم تواین مدته دخترخوبی باش ومامان روهمراهی کن ,قول بده نق نمی زنی ,به وقت میخوابی وبیدارمیشی ,غذاتو خوب میخوری والبته که مریض نمیشی تاکارهای تولدت خوب پیش بره باشه گلم .بوس بوس
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله نفیسه جونم آره خاله مامی حسابی همه چی رو آماده کرد و منم ماه بودم، جای شما و آتریسایی خالی بود، خوش گذشت
مهسا
29 فروردین 94 14:01
سلام ناناز خاله تولدتتتتتتتتتتتت مبااااااااااااركانشا....120ساله بشى عزيزززززززززززززززم من شهر موشها رو خيلى دوس دارم تازگيا شدم مثل آتريسا جونمچه دختر خوبيه فاطمه جون يه معذرت خواهى بكنم از آتريسا جون و مامى جونش ببخشيد كه دير به دير سرميزنم اخه وقت ندارم از يه طرف سركار از يه طرف خونه دارى خسته ميشم چند روز هم مرخصى گرفتم عزيزم پست جديد گذاشتمنظر سبزت يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله مهسا جونم خواهش عزیزم، شما هر وقت بیای ما رو خوشحال میکنی عزیزم
مامان هانا و آریا
29 فروردین 94 18:55
سلام سلام سال نو مبارکالبته با تاخیر روز مادر هم مبارک دوستم ایشالله که تولد آتریسا جون به خوبی برگزار شه آخی فدای دخمل ناز که ژست میگیره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله میســــــــــــــــــــــــــــی
مامان هستیا
30 فروردین 94 7:26
خوشگل خاله چه ژستی گرفتهفدای اون ژستت شم عزیزم فدات شم چرا از تاریکی می ترسی ؟ متاسفانه هستیا هم اینطوریه هم از تاریکی می ترسه هم اگه صدایی بشنوه و براش عجیب باشه می ترسه و زوددی می دووه طرفم نمی دونم چرا اینطوری شده
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله منم می ترسم و می دوام میام سمت مامی
مامان آنیسا
30 فروردین 94 10:32
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک نگران نباش مامانی همه چی خوب پیش میره و اون جوری که میخوای میشه
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله خدا رو شکر خوب بود عزیزم، مرسی
DUYĞU
31 فروردین 94 13:52
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم،مث همیشه عکسات خوشگل شده برا پست پایین چن تا کامنت گذاشته بودم فک کنم نیومده سلامت باشین عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونم چرا عزیزم، شرمنده من دیر جواب دادم
نگین
4 اردیبهشت 94 15:15
مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من
آتریسا جون
پاسخ
مررررسی خاله نگین عزیزم
نازدونه
4 اردیبهشت 94 15:18
روزی که، تو اومدی روی زمین یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما گل سر سبد بودی بین اونا تولدت مبارک عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــی خاله