آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

روز جمعه و بیرون رفتن من... و دیدن کفشدوزک واسه اولین بار

1394/2/19 17:38
نویسنده : آتریسا جون
3,446 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دو سال و نیم ماهه شدم، مامی هر روز، هر ساعت؛ هر لحظه فدام میشه و میگه:مامان بمیره واسه شما که اینقدر شیرین زبون شدی و هر روز جمله های بیشتری رو میگیبغل

دیگه کامل حرف می زنم جمله های کامل میگم و بعضی وقت ها مامی و بابایی رو شگفت زده میکنمچشمک

جدیدا ادای مامی رو هم درمیارم، مثلا وقتی یه چیزی رو میگم که خیلی واضح نیست مامی میگه چی؟چی؟

وااااای منم چند روزی میشه که ادای مامی رو درمیارم و میگم: چی؟ چی؟ از گوشه ی چشم هم به مامی نگاه میکنم و همین نگاهمون یکی میشهزیبا می زنم زیر خندهقه قهه

جدیدترین کاری که یاد گرفتم، عروسک هام و می برم دستشویی و میگم جیش کنین...

بعد هم می شورمشون؛ مثلاخنده

واااای یه روز مامی منو برد توالت فرنگی تا جیش کنم، از اون روز انتخاب میکنم، میگم دستشویی معمولی یا میگم: فرنگی...................

مامی و بابایی هم کلی واسم ذوق می کننبوس

خلاصه به قول مامی شدم یه شیرین زبون عسل که قابل خوردنم، مامی همش میگه بخورمت... منم میگم آره... اااااااام... اااااامخوشمزهبغلخوشمزه

دیروز جمعه بود و هوای خیلی خوبی بود، رفتیم بیرون تا از طبیعت و هوای خوبی که بود استفاده کنیمبغل

منم کلی کیف کردم و البته شیطونی

مامی هم مثل همیشه کلی عکس و فیلم از من گرفتزیبا

بابایی جونم یه کفشدوزک دید و فوری منو صدا زد

منم رفتم و از بابایی گرفتمشچشمک

بعد از اینجا اومدیم خونه و با مامی و بابایی جونم رفتیم پیاده روی کنیم

البته من با سه چرخم بودمزیبا

رفتیم پروفسور کوچولو و بابایی گلم واسم اینا رو خریدبغل

میســـــــــی باباییبوس

از دیشب همش میگم: ماهی تابه بده...

آتریسا تخم مرغ درست کنه...

گاز م رو روشن میکنم و میگم: جیییزه

این هم مزرعه ی حیوانات اهلی منبغل

پسندها (6)

نظرات (9)

حدیث
19 اردیبهشت 94 17:48
اتریسای خوشگل دوسال ونیمت مبارک خانوم خوشگل
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خاله حدیث جونم دو سال و نیم ماهه شدم خاله ای
مامان افسانه
19 اردیبهشت 94 20:22
سلام عزیز دلم فدای صورت ماهت چقدر ماه شدی تفریح خوش ، گذشت؟ خدا رو شکر الهی همیشه به گردش و شادی باشی عزیزم اسباب بازیهای قشنگت هم مبارکت باشه گلمممممممم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه جون خودمخدا نکنه خاله جونم آره خاله ای خیلی خوب بودجای شما و دنیا جیگری خالی میســـــــــــــی دنیا جونم بوس
DUYĞU
20 اردیبهشت 94 1:17
به به چه عکسای خوشگلی آتریسا جوووونم همیشه شاد و سلامت باشی گلم اسباب بازیاتم مبارک باشه،دست بابا و مامانم درد نکنه
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله ی عزیز و مهربووووووووووووووونم دوستون داریم بوس
DUYĞU
20 اردیبهشت 94 1:24
ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺒﯿﻨﯽ ... ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ، ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ .. ﺍﮔﺮﺻﺪﺍﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ، ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺑﺎﺵ ... ﺍﮔﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ، ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ... ﺩﻧﯿﺎﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ " ﭘﮋﻭﺍﮎ " ﻧﯿﺴﺖ
آتریسا جون
پاسخ
خیلی خیلی زیباست لایک گلم مرررررسی
مامان هستیا
20 اردیبهشت 94 10:18
سلام عزیزم فدات شم که اینقدر شیرین زبون شدی و خوردنی چه عکس های خوشگلی عروسکاتو می بری دستشویی عزیزم؟!.هستیا هم دقیقا این کارو میکنه انشالله همیشه به خوشی و تفریح
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم، خدا نکنه خاله ای بووووس واسه هستیای نازم
مامان آتریسا
20 اردیبهشت 94 10:28
آتریساجون ازاینکه هرروزازدیروزتواناترمیشی خوشحالم .ازاینکه هرروز مامان ازیکی ازشیرین کاریات مینویسه ذوق میکنم وخداروشکرمیکنم که دوستانم بچه های سالمی همچون شما دارن .دوستت دارم دخترکوچولوی خوشگل
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله نفیسه جـــــــــــــونم بوووووس
مامان عسل 
22 اردیبهشت 94 11:51
عزیززززززممممی جیگرخاله ماشالله چقدرعکسهای قشنگ قشنگ...خوش باشی همیشه خوشگل خاله
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــی خاله
عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 11:12
همیشه به گردش و شادی آتریسا جونم خوشحالم که بهت خوش گذشته همیشه خوش باشی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمه فروغ عزیزم
خاله فاطمه
27 اردیبهشت 94 8:54
ای جانم خاله جان! من که عاشق این اسبا شدم.بچه که بودم یه باغ وحش حیوون داشتم.مامانها و بچه هاشون خاله کفشدوزک عروس نقطه ها و گل هاست عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
منم خیلی اسب دوست دارم خاله ای