آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

سرماخوردگی من... و تعطیلات آخر هفته ای که گذشت...

1394/2/28 9:49
نویسنده : آتریسا جون
3,098 بازدید
اشتراک گذاری

از وسط های هفته ی پیش شب تو خواب خیلی نق می زدم و حتی چند باری گریه میکردمگریه و مامی هم هر کار میکرد نمیتونست منو آروم کنه، بابایی هم می اومد و با کلی بهونه میخوابیدمخواب

صبح که میشد مامی همش میگفت آخه چی شده خوشگلم، به بابایی میگفتش نکنه واسه دندون هاشه که دو تاش هنوز کامل نزده بیرون...

روز چهارشنبه بود که آبریزش داشتم و اونجا بود که مامی و بابایی متوجه شدن که سرما خوردم و این چند روزه کاشکی دارو میخوردمغمگینآخه نیست که علامتی نداشت مامی اصلا متوجه سرماخوردگی من نشده بودخجالت

خلاصه دیگه از اون شب که داروهامو خوردم بهتر خوابیدم و کمتر بیدار شدم از خواببغل

عکس زیر هم واسه اون روزیه که اصلا نذاشتم شب مامی و بابایی بخوابن، ولی خودم صبح تا ساعت 12 خواب بودم و مامی هر چی صدام میزد بیدار نمیشدمخندونک

شنبه تعطیل بود و مامی جونمم که روز جمعه به خاطر من بیرون نرفته بود به بابایی گفتش که دلمه درست میکنم بریم بیرونزیبا

البته یه کوچولو دمای هوا تغییر کرده و سرد شده واسه همینم بابایی میگفتش نکنه باز مریض شه عشق بابابوس

خلاصه رفتیم و منم کلی شیطونی کردمبغل

این هم عکس های من( شنبه 26 اردیبهشت ماه 94 )

سورپرایز عمو یاقوت خوبم

مرررررررررررررسیبغل

مامی میگه:نرو تو آفتاب منم دقیقا همون کار رو انجام میدمزیبا

وااای که چقدر لوس کردم خودمو اینجابغل

مامی هم مثل همیشه شکارم کردعینک

این روزها خیلی شیطون شدم، واقعا همه ی وقت مامی رو گرفتم...

این چند روزه فوتبال بود و بابایی من هم پرسپولیسی و از اون ور هم بارسلونایی...

یعنی همه ی فوتبال ها رو دید؛ منم حسودیم میکرد و از سر و کله ی بابایی جونم بالا میرفتم و همش میخواستم که با من بازی کنهچشمک

دیشب رفته بودم توپ آورده بودم و به بابایی جونم میگفتم پاشو فوتبال بازی کنیم...

مامی جونم چقدر خنده ش گرفته بود و کلی فیلم از بازی های من و بابایی گرفتبغل

راستی یارانه ی ما رو حذف کردنخطاچه کار بدی کردنچشمک

پسندها (5)

نظرات (18)

مامان رويا
28 اردیبهشت 94 10:57
سلام اول اينكه ايشاالله زودزودخوب شي دوم اينكه هوس دلمه كردم نوش جونتون باشه سوم خيلي بامزست فوتبال بازي كردن پدرودختروچهارم اخه چرايارانتونو قطع كردن بازيه پس اندازي ميشدواسه اينده ي بچه هاودراخرهم دوووووووووووووست داره خاله خييييييييييييييييلي
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای، مرسی الان بهترم آره عزیزم نمیدونم چرا یارانه ما رو حذف کردن خاله جونم منم دوستون دارم
ثنــــای دوست داشتنی
28 اردیبهشت 94 11:51
سلام عزیزم، خوبی آتریساجون؟ آخه تو چرا اینقده مریض می شی نازگلکم امیدوارم که دیگه ناخوش نشی و همیشه شاد و سالم زیر سایه ی بابا مامان مهربونت زندگی کنی
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله الهه جونم خاله ای دیدین این هفته چقدر هوا بد شد که خیلی سرد شد منم سرما خوردم میســــــــــــی خاله جونم بووووووووووووووس واسه ثنا جونم بوووووووووووووس واسه مهلای عزیزم
مامان آنيتا
28 اردیبهشت 94 13:21
سلامى به آتريسا جونم خوبى گلم؟؟الهى برات بميرم قند عسل ايشالا زودى خوب بشى آتريسايىبه به چه ژست هاى قشنگى از اين به بعد ديگه تابستونه آتريسا جون خورشيد هم كه خيلى گرمهنرو زير خورشيد گرما زده ميشه مامى جوووووووووون از طرف من نانازى رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله آنیتا جونمیســـــــــی خاله ای، الان بهترم خب شیطونم دیگه؛ حرف مامی رو گوش ندادم
DUYĞU
28 اردیبهشت 94 13:55
الهی فدااااااااااااااات گلم چرا همش مریض میشی خدا روشکر که خوب شدی اتریسا جونم،میبوسمت خوشگله
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم، آره خاله، هوا بد شده منم که هر روز میرم پارک... الان بهترم خاله ایی دوستون دارم بوسبوس
DUYĞU
28 اردیبهشت 94 13:56
عکسات مث همیشه خوشگل شده عزیزم مامان اتریسا جون دستت درد نکنه عزیزم،سلامت باشین
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــی خاله جوووووون ممنونم گلم
DUYĞU
28 اردیبهشت 94 13:57
آنچه خوشایند و دلپذیر است زودگذر است . همچون حباب روی آب . اما جاودانه است . فقط نیکی ماندگار است . به جستجوی نیکی باشید .
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم مرررررسی
یاقوت
28 اردیبهشت 94 14:23
اتریسا جوونم زودی خوب شووو دیه انشالله همیشه سلامت باشی عزیز همیشگی منتظر شیطونیات هستیم اتریسا جونم مثل همیشه شادباشی تقدیم به اتریسا جونم: http://uupload.ir/files/jy4w_14565.gif
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمویی مهربون خودم این چند روزه هوا خیلی تغییر کرد، هی سر میشه، هی گرم میشه تا آخر منو مریض کرد الان بهترم مررررررررررررررسی عمو جونم باز هم سورپرایز مررررررررررررررسی
مامان آنيتا
28 اردیبهشت 94 22:09
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
آتریسا جون
پاسخ
حتما گلم
مامان هستیا
29 اردیبهشت 94 7:43
سلام عزیزم. بلا بدور باشه عزیزم انگار این ویروس سرماخوردگی مسری شده فدات شم انشالله زود زود خوب میشی چه عکسهای قشنگی می بوسمت عسلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای، مررسی، الان بهترم هستیا جونمم خوبه بوس
مامان سمانه
29 اردیبهشت 94 14:53
الهی قربونت بشم عزیزم ایشا... دیگه هیچوقت مریض نشی گلم همیشه برو ددر فدات شم بوووووس
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله سمانه جونم میســـــــــــــــــی یه بووووووووووووس خوشگل واسه آریسا جونم
مامان راحله
29 اردیبهشت 94 15:06
خدا نکنه مریض بشی گلم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله جونم، الان بهترم
مامان آنيتا
29 اردیبهشت 94 17:28
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
جتما گلم
نگین
29 اردیبهشت 94 19:16
سلام اتریسایی گلم خوبی انشالاه؟ عزیزم ببخش من کم پیدا شدم چن روز این موس کامپیوترم مورد پیدا کرده نمیتونستم بیام نمیتونم برم بخرم هم سرماخوردم شدید.اخه تابستون خدایا اینهمه سرماخوردگی میشه حسرت به دل موندم الوچه بخورم خلاصه بگم که دلم برات یه ریزه شده عزیزم .خداروشکر که بهتر شدی و رفتی گردش.بوسسسسسسسسسسسس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین جووووووووووووووووونم فدات شم نگین جون، فصل بدیه خداییش منم یه کوچولو از آتریسایی گرفتم، درک میکنم؛ چقدر بده تو این فصلایشالله زودی خوب میشی گلم مرسی که اومدی عزیزم
حدیث
29 اردیبهشت 94 19:47
اتریسا جوونم مریض شدی خانومی مراقب خودت باش هوای بهار باهمه دلچسبیش حساسیت زیاد داره عکسات خیلی خوشگله همیشه خوش باشی گلم و مریض نشی دختر ناز احتمالا جزء پولدارا بودین که حذف شدین چقدر بد
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله واسه همین هوا ست دیگه یه روز سرده یه روز گرم حدیث جون یارانه چیزیه که حق همه ی کسایی که ایرانی هستن، دارایی های افراد هیچ دلیلی نمیشه که حذف کنن... همین که این کشور رو با تمام کاستی ها و کمبودهایی که داره تحمل میکنن و زندگی میکنن، کافیه........................
عمه فروغ
30 اردیبهشت 94 0:39
بلا به دور باشه آتریسا گلم ان شاا.. همیشه سلامت باشی عزیزم ای جووووونم به دخترک فوتبالیست
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررسی عمه فروغ عزیزم
حدیث
30 اردیبهشت 94 12:53
البته دوست خوبم من شوخی کردم میدونم
آتریسا جون
پاسخ
آره گلم؛ میدونم، من منظورم اون بالایی هاست که هیچی رو رعایت نمیکنن
مامان آنيتا
30 اردیبهشت 94 17:08
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
چشم گلم
DUYĞU
31 اردیبهشت 94 16:24
خدایا گوشه چشمی از تو کافیست تا هر رنجی به رحمت... هر غصه ای به شادی ... هر بیماری به سلامتی ... هر گرفتاری به آسایش و آسانی ... هر فراقی به وصل ... هر قهری به آشتی ... هر زشتی به زیبایی ... هر تاریکی به نور ... هر ناممکنی به قدرت لایزال خودت ... تبدیل شود پروردگارا تمام وجود و هستیمان را و آرزوهایمان را غرق محبت و نگاه گرمت بفرما ...
آتریسا جون
پاسخ
آمین... مرسی دوست عزیزم