آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

بیست دندونه شدم...

1394/2/22 16:04
نویسنده : آتریسا جون
4,539 بازدید
اشتراک گذاری

                      

دیروز بعدازظهر مامی داشت با من بازی میکرد، یهویی گفت بگو اااااا... مامی جونم ببینم...

منم گفتم: اااا... و یهویی دیدم مامی کلی خندید و واسم ذوق کرد و فوری گفت مبارکه گلکمبوس

آخه من بیست دندونه شدمبغل

از قبل از عید همش انگشتم رو می بردم سمت لثه م و به مامی میگفتم: درد... درد...

الان مامی جونم دید که هر چهار تا دندون آسیای عقبیم هم دراومده، یعنی دیگه از دست این دندون های شیری راحت شدیم؛ همش دراومدزیبا

تا موقعی که باز بخوان دایمی ها دربیانبغل

فوری به بابایی جونم تماس گرفتتلفن و گفتش که آتریسایی مامان با دو ساله شدنش، بیست دندونه هم شده و کلی خدا رو شکر کرد...

دیروز بعد ازظهری هم با فاطمه جون رفتیم پارک، بعدش هم رفتیم استخر توپ و سرسره بادی...

من واسه اولین بار بود که با اجازه ی مامی، و اینکه فاطمه جون حواسش به من باشه رفتیم سرسره بادی و من کلی کیف کردمبغلقه قههبغل

مامی هم کلی عکس و فیلم گرفت؛ البته عکس ها همش تار شد آخه من خیلی تکون تکون می خوردمچشمک

عکس های من با نی نیزیبا

می خوام بیام بالا، از نی نی میخوام دستهام رو بگیرهزیبا

نی نی رفت و منم به مامی گفتم بریم سرسره 

با فاطمه بازی کنمزیبا

الان هم اومدیم سرسره...

مامی جونم میگه: فدای خنده ت بشم الهـــــــیمحبت

الهـــــــــی همیشه بخندی عشق مامانبوس

نی نی داره به من کمک میکنه برم بالابغل

خیلی کیف کردیم...

میســــــــی فاطمهبوس

میســــــــی  مامی جونمبوس

پسندها (5)

نظرات (15)

سما مامان مرسانا
22 اردیبهشت 94 19:39
سلام آتريسا جونم وااااى عزيزم مرواريد هات مبااااااااااركهاميدوارم بهت خوش گذشته باشه گلم عكس ها هم خيلى قشنگناز طرف من آتريسا جونو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله اب میســـــــــــــــــــی آره خیلی خوب بود خاله ممنونم عزیزم
DUYĞU
22 اردیبهشت 94 19:58
آتریسا جون مث همیشه خوشگلو نازی ،لبات همیشه خندون باشه گلم
مامان آنيتا
22 اردیبهشت 94 20:35
سلام عزيز دلم 20دندونه شدنت مبــــــــــــــاركه ايشالا همه ى دندونات بى درد دربيان فداى آتريسا خانومىعكس هاش خيلى نازن مامان گرامى از طرف من خانوم كوچولو رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
مرررررسی خاله آنیتا جونم خدا نکنه خاله چشم عزیزم؛ ممنون
حدیث
22 اردیبهشت 94 21:23
20 اومین دندون خوشگلت مبارک اتریسای خوشگل عکسات خیلی خوشگلن ناز ناز خانوم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــی خاله حدیث جونم
مامان هستیا
23 اردیبهشت 94 8:24
سلام گلم دندونای جدیدت مبارکت باشه خدا روشکر از دست دردهای این دندونای شیری راحت شدی فدات شم. چه جای خوبی رفتی عزیزم. می بوسمت خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای؛ مرسی آره خاله جونم، ایشالله هستیا جیگری هم زودی بیست دندونه میشه و راحت میشه منم می بوسمتون بوسبوس
عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 11:07
بیستمین مرواریدت مبارک آتریسا جونم بسلامتی همه دندون هات در اومد و از این مرحله هم گذشتی .به به معلومه که پارک بهت خوش گذشته همیشه شاد و خوش باشی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمه فروغ عزیزم جای آرشیدا جون و شما خالی، خیلی خوش گذشت
DUYĞU
23 اردیبهشت 94 16:09
زنده بودن حرکتی است افقی از گهواره تا گور ...... اما زندگی کردن حرکتی است عمودی از فرش تا عرش...... زندگی یک تداوم بی نهایت اکنون هاست. ماموریت ما در زندگی "بی مشکل زیستن " نیست "با انگیزه زیستن " است
آتریسا جون
پاسخ
عالی بود دوست عزیزم مرررررررررررررررررررررسی ایشالله که همه مون انگیزه کافی واسه زندگی کردن داشته باشیم لایک گلم
نگین
23 اردیبهشت 94 18:34
خوشگل خاله بستمین مرواریدت مبارک ....انشالاه همیشه لبت خندون باشه عزیزم.... خوشحالم که شادی .بوووووووووسسسس به اتریسای ناناز خودم
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــی خاله نگین جونم
هلا
25 اردیبهشت 94 16:02
سلام عزیز دل خاله یه چند وقتی نبودما خوشحالم که دیگه یه خانوم به تمام معنا شدی میبینم که بهت هم خوش گذشته خوشحالم که اودم و ویدمت عزیز دل خاله دوستت دارم عزیزم خوشتلم خانومم ببخش دیر به دیر بهت سر میزنم عروسکم دلم واست تنگیده بودا ولی خب نمیشد بیام دیه فدای دخمل خوشتله بابای
آتریسا جون
پاسخ
سلام به خاله هلای گلم خواهش خاله جونم، شما هر وقت بیاین ما خوشحال میشیم
یاقوت
27 اردیبهشت 94 0:05
اتریساااااااااااا جونم همیشه خندون باشی و سلامت دندوناشو
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــــتی عمویی جونم
خاله فاطمه
27 اردیبهشت 94 8:44
سلام عزیزان دلم خوبی خاله جان؟ببخش خاله تولدت رو نیومد تبریک بگه.اما مگه میشه اتریسا گلی رو فراموش کنم؟؟ بیستمین مرواریدت رو باید اسمش بذاری فاطمه.با اینکه دندون شیریه.اینو ازت میخواما سلام ابجی گلم.خوبی عزیزم؟ببخش بی وفایی منو.به خاطر کنکوری بودنم نمیذارن بیام نت.نه که خیلی میخونم؟!وای دیوونه شدم راستی من هنوز نمیدونم اتریسای گلم تو کدوم شهر ایرانه؟
آتریسا جون
پاسخ
سلام فاطمه جونم خوبی گلم؛ دلمون واست تنگ شده بود حسابی عزیزم منتظر شنیدن خبرهای خوب هستیم گلم عزیزم آتریسایی ساکن یکی از شهرهای خراسانه گلم
خاله فاطمه
27 اردیبهشت 94 8:45
من عاشق شهربازی هستم.خیلی خوش گذروندیا!شیطونک خاله جای منو خالی کردی؟
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله ای، منم خیلی سرسره و استخر توپ دوست دارم، کاش میشد با هم بریم
مامان رويا
27 اردیبهشت 94 12:07
سلام كوچولوي نازم دندونت مبارك خوشگلم به ماهم سربزن عكس هاي جديدازپينارگذاشتم دوستت دارم نازنينم راستي من عاشق موهاتم خيلي نازه
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله رویا جونم میســــــــــــــی پشم خاله ای حتما
مامان راحله
27 اردیبهشت 94 23:52
فداشششششششش
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان آتریسا
28 اردیبهشت 94 8:24
به به به دندونای جدیدمبارک عزیزم.ان شااله به سلامتی .دیگه بایدقول بدی بهتروبهترغذابخوری تامثل دوران یک سالگی ات تپلی بشی آخیش رفتی سرسره .خوشحالم که بهت خوش گذشته اما آتریسای من ازاین تیپ سر سره می ترسه
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــی خاله نفیسه جونم باشه قول میدم اگه کنار هم بودیم یه روز با همدیگه میرفتیم، ترسش میریخت