آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

امروز من .... پنج شنبه 7 خرداد ماه 94

1394/3/7 17:35
نویسنده : آتریسا جون
6,270 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح زودتر از هر روز بیدار شدم و اومدم به مامی سلام کردم...

چند روزی میشه وقتی میام سلام میکنم، میگم: با دست چپ ... بعد میخندمخنده و میگم: نه نه نه ...

با دست راست...

مامی هم کلی فدام میشهبوس

یاد گرفتم بعد از سلام کردن میگم: خوبی؟؟؟

فوری هم میگم: مرسیچشمک

بعد از مامی میخوام دست و صورتم رو بشوره ...

بعد هم میگم: تخم مرغ بده مامانیخوشمزه

صبحونه م رو که خوردم به مامی گفتم: بریم پارکزیبا

مامی هم لباس هامو تنم کرد تا بریم؛ بعد دید من هی ژشست میگیرم، گفتش که حیفم میاد عکس نگیرمبغل

خلاصه کلی عکس از من گرفتزیبا

یه سورپرایز خوشگل دیگه از عمو یاقوت جونممحبت

میســــــــــــــــی عموی مهربوووووووووووووووونمبوس

این هم خنده ی با مزه ی منخندونک

اینجا هم نق میزنم همراه با اشوه ی فراوان

میگم: عکس نمیخوامعینک

مامی گفت باشه گلم؛ بسه، بریمبغل

من رفتم و عروسکم که اسمش نی نی کوچیکه ست رو برداشتم و گفتم مامی اجازه هست بیارم؟!!

مامی هم گفت: آره خانوووووممبوس

((( هر وقت بخوام به چیزی دست بزنم یا بیارم بیرون از مامی اجازه میگیرمبغل )))

اومدم پایین و یهویی تو راه پله هوس کردم که نی نی کوچیکه رو بندازم پایین و بعد هم نگاهش کنمزیبا

مامی هم فوری با گوشیش کلی عکس گرفتچشمک

وااااای

الان هم میخوام کفش هام رو تمیز کنمبغل

همیشه این کار رو انجام میدمزیبا

خب، الان هم تو پارکم و دارم بازی میکنمخندونک

هوا ابری بود کلاه نذاشتم، ولی باز هم اذیت میشدممتفکر

پسندها (3)

نظرات (22)

نازدونه
7 خرداد 94 18:50
سلام اتریسایی خوبی؟ چقد ناناز شدی خوشگل خانوم.ژست هات هم خعلی قشنگه باید موقع عروسیم بیام ازت یاد بگیرم.بوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نازدونه جونم میســـــــــــــــــــی
مامان غزل و بابا امير حسين
7 خرداد 94 21:33
سلام به آتریسا خانوم گل چه عکس های قشنگی زنده باشی آتریسا جونم عه چه جالب!!!!!اسم دایی آتریسا خانوم هم که امیر حسینه مامی جون از طرف من فندق کوچولو رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله غزل جونم آره خاله، من دایی امیرحسین دارم که خیلی هم دوستش دارم چشم عزیزم
عمه فروغ
8 خرداد 94 12:53
آفرین به آتریسایی که سلام کردن رو یاد گرفته و برای کارهاش از مامان جونش اجازه میگیره
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــــتی عمه فروغ عزیزم
مامان نيوشا
8 خرداد 94 13:27
سلام عزيززز دل خاله خوبى؟مامان گل شما خوبى؟آخى فداى حرف زدنت عشقممممممممم تخم مرغ هم نوش جونت آتريسا جونمقربون خنده هاى قشنگتعروسك گناه داره آتريسا جون ننداز پايين اميدوارم پارك بهت خوش گذشته باش فسقلى مامانى از طرف من ببوسش
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونمخدا نکنه خاله ای مرررررررسی چشم عزیزم، حتما
DUYĞU
8 خرداد 94 15:20
الهی فدات اتریسا جووونم چقدم معصومانه نگا میکنه عکسات مث همیشه خوشگله بخصوصم که رو پله ها خیلی ناز افتادی گلم
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ای مهربوووووووووووووووونم مامی هم واسه همون بدو بدو از پله ها هم عکس میگرفت
DUYĞU
8 خرداد 94 15:21
مامان اتریسا جوون سلام،امیدوارم که خوب و سلامت باشین خانومی، اتریسا جونو ازطرف من ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم گلم؛ ما خوبیم چشم حتما
DUYĞU
8 خرداد 94 15:28
خدایا گوشه چشمی از تو کافیست تا هر رنجی به رحمت ... هر غصه ای شادی ... هر بیماری به سلامتی... هر گرفتاری به آسایش و آسانی ... هر فراقی به وصل ... هر قهری به آشتی ... هر زشتی به زیبایی ... هر تاریکی به نور ... هر ناممکنی به معجزه ... تبدیل شود . پروردگارا تمام وجود و هستیمان را ، آرزوهایمان را غرق محبت و نگاه معجزه گرت بفرما آمین ...
آتریسا جون
پاسخ
آمیــــــــــــــــــــــــن
سما مامان مرسانا
8 خرداد 94 16:47
سلام فندق كوچولو اميدوارم پارك بهت خوش گذشته باشه عزيزمقربون خنده هات عسلم نق نزن فرشته ى منعكس ها خيلى خوشگلن خانومى راستى گلم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سما جون مرررررررررررسی چشم عزیزم
مامان آتریسا
9 خرداد 94 9:51
دوباره که باتیپت وژستات منو دیوونه کردی خاله جونی .عزیزم.چقدرموهات بلندوخوشگل شده قربون دخملی برم که انقدر عاشق پارک وبازیه
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم خاله، کاش به آتریسایی نزدیک بودم و با هم شیطونی میکردیم
یاقوت
9 خرداد 94 15:15
این خانومی کوچولو رو نگاه قربونش آتریسا جونم همیشه خندون باشی عزیز همیشگی تقدیم بهت آتریسا جونم: http://uupload.ir/files/u5x9_0000000.gif
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمویی جــــــــــــــــــونم مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
مامان راحله
9 خرداد 94 17:44
فداششششششششششش
مامان هستیا
10 خرداد 94 7:28
سلام عزیزم فدای سلام گفتنت شم وای که چقدر شما مؤدبیآفرین دختر خوب و خوشگل که برای صبحونه اش تخم مرغ هم می خوره این بوسها هم از اون لپهای خوشگلته خیلی خوب عادتش دادید عزیزم که صبحونه خودش درخواست تخم مرغ می کنه هستیا اصلا تخم مرغ آب پز نمی خوره نیمرو هم کم می خوره تازه از وقتی بیدار میشه تا موقع صبحانه خوردنش باید 1 ساعتی فاصله باشه همش باید دنبالش باشم تا یه لقمه تو دهنش بزارم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم خدا نکنه خاله ای سلام عزیزم، آره آتریسا هم خیلی بد میخورد، از شیر که گرفتم یه کوچولو بهتر شد، از 2 که رد شد باباش گفت چرا نمیذاری جلوش ببینی میخوره یانه؛ که کشف کردیم ، آره تخم مرغ دوست داره هستیا جونمم بزرگتر شه، ایشالله خوب میشه می بوسمتون
یاقوت
10 خرداد 94 14:22
فراموش کردن عزیزان بی احترامی به قانون خاطره هاست ارادت مرا هر روز در سر رسیدت تیک بزن . ..
آتریسا جون
پاسخ
لایک
نگین
11 خرداد 94 15:33
خوشتل خانوم ناناز خانوم چقده خوشتیپ شدی عزیزم .چقد ناز ژست میگیری قرفونت برم.بوسسسسسسسسسسسسسسسس
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــی خاله ای
مامان حمیدرضا
11 خرداد 94 19:50
سلام خاله ماشالا.خاله جون من به شما رای دادم شما هم لطفا 149 را به 1000891010 پیامک کنید و به پسرم رای بدید مرسی
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومی عزیزم من یه خط دارم که واسه آتریسایی اس دادم
DUYĞU
11 خرداد 94 20:39
“شادی”پروانه ای است که هر چه تقلا کنی نمی توانی آن را شکار کنی، باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند، شانه هایت پر از پروانه…
آتریسا جون
پاسخ
زیباست عزیزم
مامان افسانه
12 خرداد 94 15:50
سلام عزیزم خوبی فدات چقده ناز شدی افرین که صبحانه تو کامل میخوری دنیا هم مثل اتریسا جونم با واکس همه جورابا و کفشاشو واکس کاری کرده فداشون یه بوووووووووووووووووووووووووووس گنده از روی ماهت
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه فدای دنیا جون شیرین عسلم بشم
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
12 خرداد 94 23:03
http://uupload.ir/files/ao30_qoqnos=eshq-best-love.gif
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی به شما دوست عزیز هم تبریک میگم
DUYĞU
14 خرداد 94 13:33
خوشبختی چیز عجیبی است... درست مثل یک معجزه... وقتی می اید گامهایش انقدر آرام است که شایدحتی صدای پاهایش نشنوی... اما وقتی نیست... دردش را تا مغز استخوان حس می کنی... خوشبختی یک حس درونی است "هیچ کس غیر از خودمان نمیتواند خوشبختمان کند ... خوشبختی حاصل نوع نگاه ما به زندگیست... تعبیری متفاوت از بودن وبرداشتی آزاد از زندگی..." و من خوشبختی را برایتان آرزومندم ....
آتریسا جون
پاسخ
عاااااااااااااالی مثل همیشه زیباست ما هم آرزوی خوشبختی و بهترین ها رو واسه شما دوست عزیز و خوبم داریم
سما مامان فرشته ها
15 خرداد 94 16:23
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره.
آتریسا جون
پاسخ
چشم گلم
DUYGU
16 خرداد 94 18:31
سلام گلم،همیشه موقع تاخیر مینوشتین ک مثلا میرین مسافرتو نیستین،نگرون شدم،امیدوارم که شادوسلامت باشین،میبوسمت اتریساجوووووونم[ماچ,
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیز دلم آره فدات، یهویی شد رفتیم شمال مرررررررسی گلم
یاقوت
17 خرداد 94 14:13
اتریسا جونم هرجا هستی خوشحال و سلامت و البته خندون باشی کوچولوو موچولو دلمون برات تنگ شده همیشه کنار خانواده مهربونت سلامت باشی عزیز
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمویی مرررررررررررررررسی عمو جونم ممنون واسه آرزوهای قشنگتون