آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تعطیلات عید فطر امسال... (94)

1394/4/30 17:05
نویسنده : آتریسا جون
5,185 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز گذشته

ولی به همه دوستان و عزیزانم عید فطر رو تبریک میگمبوس

واسه عید فطر امسال سه روز پشت سر هم تعطیل بود، مامی خیلی دلش میخواست که دایی امیرحسین می اومد که وقتی تلفنی با هم صحبت کردن، دایی جونم گفتش که خیلی کار داره؛ احتمالا از تهران بیرون نرهزیبا

دایی وحید هم که قرار بود بیاد مشهد و به ما هم سر بزنه؛ روز جمعه بود که با مامی تلفنی صحبت کرد و گفتش که کنسل شدهچشمک

هواشناسی هم که اعلام کرده بود شمال، هوا بارونیه و سرد میشهچشمک

واسه همین شنبه حوالی ساعت 12 بود که مامی یهویی گفت بریم مشهد بغل

این جوری شد که اومدیم مشهد و ساعت 4 رسیدیم...

یه کوچولو استراحت کردیم و بعد رفتیم الماس شرق تا من برم سرزمین عجایب و کیف کنمزیبا

رفتیم و من یه کوچولو سوار شدم ولی وسط هاش دیگه ترسیدم و همش از بابایی میخواستم بغلم کنه...

و میخواستم که بریم بیرونچشمکاونجا بود که مامی به بابایی گفتش که آتریسایی هنوز خیلی کوچیکه...

تازه فهمیدم... آخه من از فضای بسته و شلوغ اونجا خوشم نمی اومد...

این هم عکس های من

در سزمین عجایبخندونک

بابایی رفت تا واسم شارژ بخرهزیبا

خب حالا اومدم این یکی رو هم سوار شم

ولی خوشم نیمدغمگین

این یکی رو هم ببینم چه جوریه...

نه از این هم خوشم نیمد؛ فوری پاشدمزیبا

 

خیلی از این فضا خسته شده بودم؛ زودی اومدیم بیرون و بعد مامی جونم رفت تا از مغازه ی عمو یه کوچولو خشکبار بخرهچشمک

عموی اونجا هم که از من خیلی خوشش اومده بود یه کلاه خوشگل به من هدیه داد و گفتش که خیلی ناااااااازی، آتریسا خانووووووووووووومبوس

منم کلاه م رو گذاشتم سرم و گفتم مرسیعینکخیلی خوشم اومد... تا آخر شب رو سرم بودبغل

بعد از اینجا رفتیم شهربازی رو بازی که نزدیک به همین جا بودزیبا

فوری رفتم و سوار این ماشین شدمبغل

ولی بعدش گفتم نه، این خوب نیست...

این یکی خووووووبهچشمک

آره این همون کلاهه ستزیبا

اومدیم کنار این استخر باحالخندونکمن محو شده بودمتعجب

بعد اومدیم کنار قطار بچه ها تا ببینم

نمیخواستم سوار شمچشمک

از بابایی میخوام که از اون دکه که خاله داشت سمبوسه می فروخت به من هم بدهزیبا

بالاخره بابایی قبول کرد و واسم خریدبغل

این هم یه گاز کوچولو و بعدش هم گفتم مرسیبوس

دادم به مامی بخورهچشمک

اون شب هم تموم شد و اومدیم خونهبغل

وقت خواب من رفتم عروسک هام رو برداشتم و همش میگفتم بریم خونه ی خودمون لالا کنم

با کلی نق خوابیدمخواب

صبح هم یه کوچولو حرم رفتیم و بعد برگشتیم و امدیم خونهچشمک

حالا این چند روز هر بار که مامی یا بابایی از من سوال میکنن که دوست داری بری کجا؟؟؟

مشهد یا شمال؟؟؟

من فوری میگم: شمال... دریا... آب بازی

(((چشمکخب شمال و بیشتر دوست دارمچشمک)))

پسندها (2)

نظرات (16)

DUYĞU
30 تیر 94 18:50
بههههه سلام خوشمل خانوم خودمون آتریسا جوووون، تا باشه ازین گردشا و خوشیااااا عزیزم خدایش آتریسا جون حق داره دیه،شمال واقعا عالیست برا گردش
آتریسا جون
پاسخ
سلام به خاله مهربوووون خودممرسی آره دیگه خوش سلیقه ست
DUYĞU
30 تیر 94 18:52
عزیزم عکسات مث همیشه عالی و نازن دست مامانی درد نکنه مامان اتریسا جونم خوبی عزیزم ؟؟؟ سلامت و شاد باشین
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونم سلام عزیزم, ممنون ما خوبیممرسی
DUYĞU
30 تیر 94 18:53
یادم رفت بگم ،کلاتم خوشگله عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررررسی خاله جــــــــــــــــــــــــونم
f
30 تیر 94 22:57
سلام خداقوت شماکه این همه زحمت میکشی این وب رو اپدیت میکنی تعداد لینکهاتو بیشترکن تا بازدید بیشتری داشته باشی
مامان افسانه
31 تیر 94 1:27
سلام دوست گلم خوبی عیدتون مبارک باشه خوشب بجالتون زیارت قسمتتون شد ما رو هم دعا میکردین معلومه حسابی به دخملی خوش گذشه چقدر کلاهش ماهه دست عموی مهربون درد نکنه فرشته کوچولوی نازم خیلی ماه شدی بوووووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم؛ مرسی عید شما هم مبارک باشه ایشالله زودی قسمت شما هم بشه آره، آتریسایی کلا همه جا بهش خوش میگذره این بوسه ها از طرف آتریساست واسه خاله افسانه جونش
مامان هستیا
31 تیر 94 7:15
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه و نماز روزه هاتون قبول آتریسا جون کلاهت هم مبارکت باشه عزیزم چقدر بهت میاد گلم انشالله همیشه به خوشی . زیارتتون هم قبول باشه مارو هم دعا می کردید تو حرم
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیز دلم؛ به شما هم مبارک باشه مرررررسی خاله جونم؛ ممنونم جاتون خالی؛ به یاد همه بودم؛ ایشالله قسمت شما هم بشه
حدیث
31 تیر 94 9:25
سلام عزیزم زیارتتون قبول باشه شما نزدیک مشهد زندگی می کنید چقدر خوب تو چند روز تعطیلات شمال حسابی بارون بود بیچاره مسافرا اواره شدن وبهشون زیاد خوش نگذشت ولی ازاین به بع هم هوا خوبه وهم خلوت تره عکساتون خیلی خوشگلن
آتریسا جون
پاسخ
سلام حدیث جون؛ آره عزیزم نزدیکیم به مشهد( خراسان شمالی) آره عزیزم اخبار هم میگفت؛ خیلی بد بود... ایشالله قسمت شه شاید باز آتریسا رو بیاریم مرسی
عمه فروغ
31 تیر 94 14:20
سلام عزیزم عیدتون با تاخیر مبارکهمیشه به گردش و شادی ای جوووووووونم آتریسای عشق آب و دریا رواز طرف من هم و ببوسش زیارتتون قبول عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
سلام گلم؛ ممنونم آره دیگه آتریسایی ثابت کرد تو این زمینه هم دنباله رو باباشه؛ آخه باباییش عاشق شماله مرسی عزیزمجای شما خالی
مامان مرجان
31 تیر 94 22:59
عزیز خاله زیارتت قبول باشه همیشه به گردش انشاالله همیشه شاد باشی
آتریسا جون
پاسخ
مررررررسی خاله مرجان جونم
مامان سمانه
2 مرداد 94 17:14
ااایییی جان آتریسا خانوم. اول زیارت قبول باشه گلم. ان شاله همیشه خوش باشید و به زودی زود برید شمال و دریا و آب بازی...
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله سمانه ی گلم آره من عاشق شمالم
نگین
2 مرداد 94 20:23
سلام به روی ماه اتریسا جونم ....الهی که چقد نانازی یعنی اون عمو هم حق داشته برات کلاه جایزه بده از بس خوسجلی ماهی عزیزی. امیدوارم همیشه زیر سایه پدر مادر در پناه خداوند مهربون شاد و خوشحال باشی.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام به خاله نگین جووووووووووووووووووووووووون خودم لطف دارین خاله جونم مرررررررسی
ثنــای دوست داشتنی
3 مرداد 94 9:26
زیارت قبول کوچولوی نازم ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی در کنار مامان بابای مهربونت عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله الهه جونم
مامان آتریسا
3 مرداد 94 13:24
عیدت مبارک عزیزم.زیارتتون قبول .ان شااله همیشه به سفر
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونم؛ خوبین دلمون تنگ شده بود واستون مرررررررررررررسی
دریا
3 مرداد 94 16:22
دوست عزیزم سلام لطفا به وب ما سر بزن حتما خوشحال میشی moheb36.rozblog.com
آتریسا جون
پاسخ
حتما عزیز
مامان راحله
4 مرداد 94 16:34
همیشه با شادی و گردش عزیزممممممممممم زیارتت هم قبول باشه
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جووووووووووووووووووونم
یاقوت
8 مرداد 94 1:00
هنگامــي كه درگيـــر يك رسوايــــي هستيـــد در مـــي يابيد كه دوســـتان واقعـــي شمـــا چه كسانـــي هستنـــد...
آتریسا جون
پاسخ
بسیار زیبا