آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛8 سالگیت مبارک

پرنسس اردیبهشتی ما

نی نی کوچولو دوست دارم... خیلــــــــی

1394/4/24 15:50
نویسنده : آتریسا جون
5,529 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ها رو دوست دارم؛

اسم این نی نی کوچولوی خوشگلم رو از دیشب گذاشتم، بچه...

وقتی اومدیم خونه به بابایی گفتم: این بچه ست... منم مامانشخندونک

بابایی هم اینجوری شدتعجببعدش مامی هم اینجوری شدتعجب

من با نی نی می خوابمخواببا نی نی غذا می خورمخوشمزهبا نی نی پارک میرم و جدیدا هم با نی نی دوچرخه سواری میکنمچشمک

مثل الان( واسه همین الانه) که با هم خوابیدیمخواب

همه ی عروسک ها یی که دوست دارم؛ اون ور تختم میذارم

نی نی هام هم این ورم باید بخوابنچشمکخندونکخنده

هر وقت، هر جایی باشیم اگه یه نی نی ببینم که از خودم کوچیکتره؛ فوری میرم کنارش و به مامی نشونش میدم و از مامی اجازه میگیرم که میشه با نی نی بازی کنمزیباو مامی هم که حتما میگه: آرهچشمک

منم فوری میرم جلو و میخوام که با هم دوست شیمبغلبازی کنیم...

مثل اون روزی توی پارک ملت...

دو تا نی نی بودن، دوقلوخندونکخیلی بامزه بودن؛ منم خوشم اومد ازشونمحبتاز مامی اجازه گرفتم که با هم بازی کنیمبغل

خب، نشستیم کنار هم... روی پله... نی نی هام بغلم بودن و یکی از دوقلوها همش میخواست که از من بگیرهعینک

این هم عکس های سریالی، من و دوقلوها...

نه نی نی کوچیکه رو که اصلا نمیدمچشمک

این هم قهر یکی از دوقلو هاخندونک

حالا، نی نی رو بدهزیبا

خب بده دیگه؛ مال منهخندونک

این هم ماجرای بازی اون روز ماچشمک

پسندها (4)

نظرات (11)

DUYĞU
24 تیر 94 16:10
الهییییییی فدات اتریسا جوووونم ،چقد ناز شدی گلم اونجا بودم میخوردمت خوشگله دوووووووست دارم اتریسا جونم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جون عزیزم میســـــــــــــــــی منم دوستون دارم یه عاااااااااااااالمه
DUYĞU
24 تیر 94 16:26
ی لالایی تورکی برا آتریسا جونم ،ترجمش هم هست لای لای گولوم لای لای- لای لای گلم لای لای گولوم،بولبولوم لای لای- گلم،بلبلم،لای لای بویو سنین ساینده -در سایه بزرگ شدن و قد کشیدن تو منده بیر گولوم لای لای- من هم خنده ای کنم(خوشحال باشم) لای لای بَگیم لای لای-لای لای بزرگم(سرورم)لای لای گوزل گویچکیم لای لای- زیبا و خوشگلم لای لای غربت ئولکه،یاد ائلده -در سرزمین غریب و ایل غریب آرخام،کومگیم لا ی لای- پشتیبان و کمکم لای لای
آتریسا جون
پاسخ
خیلی ناز و خیلی قشنگ مررررررررررررسی دوست خوبم
حدیث
24 تیر 94 16:28
سلام عزیزم چقدرجالب هر روزکه بچه ها بزرگتر میشن کاراهاشون هم بامزه تر ودلنشین میشه
آتریسا جون
پاسخ
سلام، حدیث جون آره عزیزم... دقیقا همین جوریه که میگی
عمه فروغ
24 تیر 94 22:57
ای جونم هزار ماشاا.. به آتریسای مهربون که این قدر نی نی ها رو دوست داره
آتریسا جون
پاسخ
آره عمه فروغ عزیز؛ عاشق نینی هاست
مامان هستیا
25 تیر 94 7:43
وااای عزیزم شما کوچولوها چقدر بامزه اید همش می خواید ادای مامانا رو در بیاریدفدات شم گلم چه دو قلوهای بامزه ای چه خوب که اجازه دادی اونا هم با نی نیت بازی کنن چه دختر مهربونی فدای مهربونیت شم عزیز دلم خیلی خیلی دوست دارم آتریسا جونم می بوسمت گلم
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــــــــــــی خاله جــــــــــــــونم ما هم شما رو خیلی دوست داریم هستیا جونم بووووووووووووووس
هلا
26 تیر 94 18:03
سلام عسیس دل خاله خیلی دلم واسه تو یکی تنگیده بودا امروز اومدم فقط یه سر به دوستام بزنم و برم دوستت دارم عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله هلا جونم مرسی که اومدین پیشم
DUYĞU
28 تیر 94 1:16
سلام آتریسا جوووووونم عیدتون مبارک عزیزم. مامان اتریسا جون طاعات و عبادت قبول درگاه حق عزیزم سلامت و شاد باشین.
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم؛ مرررررررررررررسی من شرمنده م که دیر جواب میدم؛ عزیزم نت نیمدم...
مامان آنیسا
30 تیر 94 15:48
سلام مخصوص به آتریسای عزیزم با اون موهای فرفری نازش که دلم مامانمو بد جوری برده مامانی پس زودتر به فکر دومی باشه که آتریسا جونم واست بزرگش کنه حالا که انقدر نی نی دوست داره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جون؛ لطف دارین؛ مرررررررررررررسی وای آره عزیزم هر کی آتریسایی رو میبینه که اینقدر نی نی دوست داره؛ همینو میگه
مامان افسانه
31 تیر 94 1:29
سلام دوست جونم خوبی چقدر دوقلوها بامزه بودن الهی بگردم که دخترها کلا مادر به دنیا میان دنیا هم همینطوریه یه عروسک داره خیلی دوستش داره یعنی اونقدری که دنیا بهش میرسه من به دنیا نمیرسمروی ماه جیگر خانم رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم؛ مرسی ما خوبیم شما خوبین؟ دنیا جونم خوبه آره خیلی باحال بودن؛ 1 سال و 8 ماهه بودن آره واقعا دنیا جونمو می بوسم
مامان مرجان
31 تیر 94 23:01
مامانم حتما برای دختر گلی صدقه زیاد بده چون خیلی خوشگل و تودل برو است انشاالله خدا حفظش کنه
آتریسا جون
پاسخ
چشم عزیزم، حتما لطف داری عزیزم
ثنــای دوست داشتنی
3 مرداد 94 9:31
وااااای عزیززززم چقده با این لباسا و پیش این دوقلوهای بامزه ، بانمک و خوردنی شدی سعیده جون لطفا یه ماچ آبدار از خوشگلمون بکن
آتریسا جون
پاسخ
سلام الهه جون حتما عزیزم