آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

چند روز تاخیر...

1394/6/18 15:31
نویسنده : آتریسا جون
4,343 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به همه ی دوستای گل و مهربووووووووووووووووونم

من و مامی از همه ممنونیمبغل

چند روزیه که من مریض شدم ( سرما خوردم، بدجور)غمناکاز دیشب هم مامانی از من گرفته و حالش اصلا خوب نیستغمگین

هفته ی پیش کارای چاپ ژورنال عکس های من تمام شد و الان منتظریم تا کی آماده میشهسوال

از 3 ماهگی من عکس داره تا 2 سال و 4 ماهگی، چند روز طول کشید تا مامی تونست از بین اون همه عکس خوشگل، بهتر ها رو انتخاب کنهزیبا

مسئول اونجا خاله آرزو جونمه که عاشق منه، هر جا منو ببینه میاد و کلی لوسم میکنهبوس

منم دوستش دارم... عکس های منو واسه بک گراند سیستم های اونجا میذاره، بعضی وقتها تو خیابون منو میبینن میگن این همون نیست که بک گراند آتلیه خانم شجاعی بود...................

مامی هم میگه: آره این ها کار آرزو جونبغل

اون روزی رفته بودیم جایی یه خانومی بود قرار بود عروس شه، همش میگفت چقدر دختر خانومتون آشناست واسم... تا اون روز مامی نمیدونست که عکس های من و آرزو جون میذارهبغل

بعد یهویی گفتش که آره تو آتلیه بودش، خیلی هم عکسش قشنگ بود...

این آتلیه ای که من میرم بهترین آتلیه توی شهر کوچیک ماست، کارش هم خوبهچشمک

چند تا از شیرین زبونی های من:

دختر کوچولویی هست به اسم آیسا، اون هم میاد پارک؛ خیلی شیطونه؛ از روزی که یادم میاد همش به وسایل من میچسبه و میخواد حرص منو درآرهخطا 

منم همیشه وقتی میبینمش از دور میگم: برو برو پیش مامانت... بی ادب... دست نزن... دست نزن

ولی اون روزی یه چیز جدید گفتم؛ یهویی گفتم:

من به این دختره آیسا حساسمزیبا

وااااای همه این ریختی شدنتعجب

چند روزی هست یاد گرفتم و میگم: چه عجب....... چه عجب اومدی........

اون روزی وقتی خندوانه شروع شد و عمو رامبد اومد بگه مسابقه پیامکی:

منم فوری پاکتی رو که از قبل از مامی گرفته بودم؛ به دست گرفتم و گفتم: مسابقه ی پیامکی...

دین دیرین دین........ بابایی و مامی جونم باز کلی فدام شدن و واسم دست زدنبوس

عاشق بازی های پرهیجانم؛ اسکی روی آب ببینم، چتر بازی، قایق سواری، کارتینگ یا از این مدل چیزها ببینم فوری میگم: من از اینها دوست دارممحبت

خیلی عاشق عکاسی شدم؛ یه چیزی که اون ورش دیده میشه رو برمیدارم و میگم: میخوام عکس بگیرم؛ بخند مامانی... بخند بابایی... حالا لبخند.... بسه..............

دیروز تولد مهلا جون بود، لباسم رو خودم انتخاب کردم...

اینجا هم قبل از رفتن ما به اونجاستبغل

لوس بازی های من واسه بابایی

 

پسندها (5)

نظرات (16)

مسئول سایت نی نی عکس
18 شهریور 94 16:37
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
ــــــدلارامــــــ
18 شهریور 94 19:36
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم سر بزنین و نظرتون و بگین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم اطلاع بدین موفق باشین ـــــــــــــــــــدلارامـــــــــــــــــــ
مامان هستیا
19 شهریور 94 7:55
ووووووووووووووووووووووی چه ماه شدی گلم البته ماه بودی ماهتر شدی فدای شیرین زبونی هات شم عزیزم انشالله همیشه تنت سالم باشه گلم اتفاقا چند روزی هم بود هستیا جون سرما خورده بود الآن خوبه خدا رو شکر بهتر شده انشالله شما هم زودتر حالت خوب بشه می بوسمت عسلم
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررررسی خاله جونمممنونم آره خاله منم یه کوچولو بهترم ولی خوب خوب نشدم
همراه رایانه
19 شهریور 94 9:28
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
نگین
19 شهریور 94 13:33
سلام اتریسایی جونم فدات که سرما خوردی ایشالاه که زودی خوب بشید هم شما هم مامانی. قربون نگاه قشنگت قربون این سلیقه خوشگلت برم که همین لباسی انتخب کردی .خیلی شیک و قشنگه بهت میاد.خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام به خاله ی مهربوووووووووووون و گلم مرسی امروز یه کوچولو بهترم، مامی هم بهتره آره دیگه، خاله جونم من خیلی خوش سلیقه م دوستون دارم بوووووووووووووووووووووووووووس
نگین
19 شهریور 94 13:36
اون بالا رمز برا اقوام و فامیل هست خاله؟؟ من جز اونا عایا حساب میشم؟البته رمز ندادید هم ناراحت نمیشم چون شاید خیلی شخصی باشه بووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین جووووووونم دیروز مامی تند تند نوشت وقت نشد رمز رو بهتون بده
مامانی
19 شهریور 94 16:33
سلام اتریسا خانومی ماشالله چه ناز شدی خدا بد نده عزیزم انشالله زود خوب شی
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم الان بهترم، مررررررررررسی
عمه فروغ
20 شهریور 94 17:17
سلام بلا به دور باشه ان شاا.. همیشه تنتون سالم باشه ای جونم ماشاا.. به دخترک شیرین زبون ان شاا.. که تولد بهت خوش گذشته باشه .به به چه تیپی هم زده
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمه فروغ عزیزم ممنونم آره خیلی خوب بود
مامان سمانه
20 شهریور 94 19:35
وااااااااااااااااااااااااااااای این عروووووووووووووووووس خانووووووووووووووم مارو ببین که چقد نازو قشنگه چقد ناز داره چقد خوشگله ، چقد جیگره ، چقد ملوسه ، چقده جیگره ، چقد عشقه خوبیییییییییییی عشقم ؟ خوبی خوش زبونم ؟ خوبی آتریسا جوووونم آخه تو چرا اینقد خوشگلی خاله جوونم ؟ دوست دارم هواااار تا آفرین به تو که اینقد قشنگ مثل عمو رامبد اجرا میکنی منم مثل مامانت تا خوندم کلی فدات شدم واااااااای من اصلا به این آیسا حساس شدم آخه چرا تورو اذیت میکنه فدااااااات شم تورو میخورما!!!!!!!
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سمانه جون عزیزم مررررررررررررررررررررررررررسی منم دوستون دارم، یه عالمه آریسا جونم بووووووووووووووس
مامان آنیسا
21 شهریور 94 8:20
وای عزیزم چقدر ناز شدی خوشکل خاله چه خوش سلیقست این وروجک بلا چه لباس نازی انتخاب کرده آنیسا هم یک حرفای قلمبه سلمبه ای میزنه که چشامون میشه 4 تا خیلی باهوشن ماشالا
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله جـــــــــــونم آره بخدا، من همش میگم دو سال دیگه چی میشه، چطور میشه جواب سوالاشونو داد!!!
DUYĞU
21 شهریور 94 23:54
سلام گلم چقد ناز شدی فدات مامان اتریسا جون ان شالله زودی خوب شین عزیزم،همیشه شاد و سلامت باشین. عزیزم شرمنده یکم سرم شلوغه برا همین مث قبل نمیتونم بیام نت،هر وقت بیام حتما میام عکسا و شیرین زبونیای اتریسا جونو میبینم آتریسای گلم دوست دارم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونممررررسی خدا رو شکر الان بهترم ولی هنوز آتریسایی کامل خوب نشده، ویروس نمی دونم چیه؟؟؟ لطف میکنی عزیز دلم
یاقوت
22 شهریور 94 0:49
قربون اتریساااااا جووووونم خداروشکر خوبی همیشه سلامت باشی اتریسا جونم کنار خانواده گرامی چه عجب اومدی اتریسا خانوم کوچولو ناز
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه عمو جـــــــــــونم ممنونم منم دلم تنگ میشه واستون، مامی وقت نمیکنه زیاد بیاد نت
نازدونه
23 شهریور 94 8:36
سلام به روی ماهت خوشگل خانوم.چه لباس قشنگی افرین که خوش،سلیقه ای عزیزم. بووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای مهربووووووونم مررررسی
مامان آتریسا
24 شهریور 94 12:29
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچه عروس خوشگل ونازی داریم ما.مامان جون یادت نره برای دخترمون اسفنددودکنی هاژستاتو بخورم من نازدونهخوب آخه این کارا رومیکنی واین لباسا رومی پوشی چشت می زنن خاله جونی .....بترکه چشم حسود وحسد
آتریسا جون
پاسخ
لطف دارین خاله نفیسه جــــــــــونم ممنونم می بوسمتون
کیمیا
5 مهر 94 10:54
عزیز دلم آتریسا جونم چقدر بزرگ شده هزار ماشااله آخه من چند وقتی نبودم باید ببخشید
مامان زهره
22 مهر 94 11:45
ای جون هزار ماشاالله خیلی بهت میاد جیگرم ماه بودی ماه تر شدی خوشگلم ممنون از سلیقه مامانیت
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی خاله ی مهربووووونم