آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

دو سال و نیمـــــــــــــه شدم

1394/8/4 10:05
نویسنده : آتریسا جون
2,733 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال و نیمـــــــــه شدم

بوسماهـــــــــه شدمبوس

خیلی خوشحالم

آخه دارم بزرگ میشم، تا یه روز برم مدرسهبغل

فردا تولد بابایی جونمه، واسه همین با تولد بابایی گلم یه جشن کوچولو میگیریمچشمک

بابایی جـــــونم میشه 31 ساله منم میشم 30 ماهــــــهزیبا

بابایی دوستت دارمبوسمحبتبوس

جدیدترین کارهایی که یاد گرفتم:

یاد گرفتم عدد ها رو از 1 تا 12 به انگلیسی هم بخونمبغل

عدد های فارسی رو که خیلی وقت بود بلد بودمزیبا چند روزی هست که عدد ها رو به انگلیسی هم میشناسم و هر جا ببینم میگم این عدد چنده...

یکی از کارهایی که انجام میدم و خیلی هم خوب نیست،؛؛ وقتی می خوایم سوار ماشین بشیم سوییچ باید دست من باشه، در رو من باز میکنم، سوییچ رو هم من باید بزنم سر جاشزیبا

وگرنه اجازه رانندگی نمیدمچشمک

وقتی میریم میوه فروشی من حتما باید باشم، پلاستیک برمیدارم و واسه خودم میوه میذارم و به بابایی میگم: پول بده برم حساب کنمبغل

وقتی حساب کردم؛ باید مال من دست خودم باشهعینک

این هم یکی از کارهای همیشگی من شدهچشمک

شب ها از مامی و بابایی اجازه میگیرم و میگم: شوخی کنم!!!

طبق معمول هم اجازه داده میشه؛

یکی از شوخی های مورد علاقه م هم اینه،،، به بابایی میگم: ما با هم بدیم... بابایی هم خودشو ناراحت نشون میده... بعضی وقتها تا سه یا چهار بار میگم و بعدش یهویی میگم: نه؛ ما با هم عشقیممحبت

بابایی هم بغلم میکنه و منم از ته دلم میخندم و ذوق میکنمخنده

 

.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 2 سال و 6 ماه سن دارد :.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاقوت
5 آبان 94 0:51
دلمون برات تنگ شده بود اتریسایی جوووونم شیرین زبون همیشه سلامت باشی و شاد کنار خانواده محترم نگاهش کنقربونش
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عموی مهربون خودم، منم دلم تنگ شده بود ممنونم عمو جونم دوستون دارم
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
5 آبان 94 0:52
http://uupload.ir/files/y6x_qoqnos-eshq.gif
آتریسا جون
پاسخ
مبارکه عمو جوووووووووووووووووووونم
مامان آتریسا
6 آبان 94 7:56
دخترشیطون وبلا تولد بابایی بهت خوش بگذره .مطمئنم که خوش میگذره آخه شما کوچولوها عاشق کیک وفوت کردن کیک وتولدبازی هستین
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله؛ جای شما خالی؛ خیلی خوش گذشت همه جوره چسبید
DUYĞU
9 آبان 94 17:27
مباااااااااااارکه عزیزم،بووووووووووس فدات
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی
خاله فاطمه
17 آبان 94 14:13
عزیزمییییییییییییییییییییی