آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

چند تا عکس یهویی......... همین الان

1394/8/3 12:12
نویسنده : آتریسا جون
3,322 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از خواب که بیدار شدم، مامی با مامان جونم صحبت میکرد؛ منم فوری گوشی رو گرفتم و گفتم منم میخوام حرف بزنمزیبا

سلام کردم و صبح بخیر گفتم و بعدش هم تعریف کردم که دیروز رفتیم بیرون سینه زدم و این ها...

مامان جونمم کلی فدام شد و گفت الهی من دور دست های کوچولوت بگردممحبت

بعد از خداحافظی با مامان جونم، مامی اومد تا عکس های منو بذاره، صبحونه م رو خوردم و داشتم واسه خودم بازی میکردمآرام

یهویی مامی دید کلاه های بابایی رو گذاشتم رو سرم و دارم بازی میکنمبغل

این جوری شد که این عکس های من گرفته شدبغل

کلاه بابایی بهم میادچشمک

این هم یه کلاه دیگه

خب آتیش م دیگهچشمک

دارم دالی بازی میکنم با مامیبوس

دالــــــــــی مامی جونمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آتریسا
6 آبان 94 7:57
قربون ژست ودالی کردنت خاله جونی .چقدربااون کلاه خوردنی وبامزه شدی
آتریسا جون
پاسخ
دوستون دارم
DUYĞU
9 آبان 94 17:29
مث همیشه خوشگلو نازی گلم مامان اتریسا جون خوب خانومی ؟؟؟
آتریسا جون
پاسخ
خاله ی ناز خودمین ممنونم عزیزم؛ خداروشکر همه چی خوبه
خاله فاطمه
17 آبان 94 14:15
خاله به قربون آتریسای اول صبح
آتریسا جون
پاسخ
دوستون دارم