آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تولد بابایی جــــــوووووووووووونم .... مبارک

1394/8/5 17:56
نویسنده : آتریسا جون
3,522 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی 

بوسعشق مــــــــــــــــــــــــــنبوس

امروز صبح با مامی رفتیم بیرون تا یه کیک به سلیقه ی من واسه تولد بابایی جونم انتخاب کنیمبغل

منم همین که باب اسفنجی رو دیدم؛ گفتم همین خـــــــوبه مامیزیبا

یه ریسه ی هپی باب اسفنجی هم خریدیم و چند تا بادکنک آبی و زرد هم خریدیم و اومدیم خونهچشمک

همون موقع مامان جونم تماس گرفت و تولد بابایی رو تبریک گفت، منم همش میگفتم نه مامان جون تولد منهخندونک

مامی یه کوچولو باید خونه رو مرتب میکرد و بعد ریسه ی هپی رو میزدبغل

خب اول زدیم به پرده و بعد که بابایی اومدش گفتش که اینجوری که عکس ها سیاه میشه ، واسه همین سریع مبل ها رو جابجا کرد و مامی جونمم ریسه رو به دیوار زد و خیلی بهتر شدچشمک

حالا بریم سراغ عکس هازیبا

اول از همه کیکی که من انتخاب کردم

من هنوز آماده نشدم

بابایی اومد و تغییر مکان دادیم

رفتم آماده بشم، از مامی خواستم لباس تولد خودم رو تنم کنهزیبا

با کلاه خوشگلم ور میرم و هی به مامی میگم: کلاه بذارمبغل

کلی نی نای کردیم و بعد 

شمع ها رو من فوت کردم و کلی ذوق کردم

الان هم کیک رو بریدیم و تمام شدچشمک

مامی جونم از این عکسم خیلی خوشش اومدبوس

بابایی تولدت مبارکمحبتبوسمحبت

پسندها (2)

نظرات (9)

نازدونه
5 آبان 94 20:34
سلام اتریسایی. سلام به مامان مهربون اتریساگلی.خوبی خانومی؟ الهی عزیزم 30ماهگیت مبارک. تولد بابایی هم مبارک انشالاه همیشه به شادی بگذره زندگیتون.
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم سلام عزیزم؛ ممنونم گلم مررررررررررررررررسی خاله
مامان آتریسا
6 آبان 94 7:53
تولدباباجون مبارک .وای جای آتریسای من خالی بوده چون میدونی دیگه عاشق باب اسفنجیه .ازاینکه انقدردخترمون خوش سلیقه است ذوق میکنم .عزیزم بااون لباس وتیپ قشنگت ..........
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله نفیسه جونم آره خاله جای آتریسا جونم خاااااااااااالی
مامان هستیا
6 آبان 94 11:49
سلام عزیزم خوبی؟ تولدت باباجونی مبارک باشه انشالله سایه شون مستدام باشه گلم سعیده جون تولد همسرتون رو بهتون تبریک میگم انشالله سالهای سال کنار هم با خوبی و خوشی و سلامتی زندگی کنید
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله؛ مرسی ممنونم عزیزم
نازدونه
6 آبان 94 14:04
اسم همسری شما هم علی هست؟؟؟ وووی چه تفاهمی. حس میکنم چپ دست هستن تو عکس چنین مشخصه. اخه عجق منم چپ دسته.خخخخخ
آتریسا جون
پاسخ
آره عزیز دلم به خاطر آتریسایی با دست چپ گرفته؛ راست دستن
مامان آنیسا
7 آبان 94 7:18
تولد بابا جونت مبارک عزیزم به به چه کیک خوشکلی چقدر بابایی ذوق کرده با خوش سلیقه ای دخمل گلش
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی خاله
DUYĞU
9 آبان 94 17:26
سلام عزیزم،شرمنده ی چن روزی نبودم،تولد بابا جونت مبارک،سلامت و شاد باشن و همیشه سایشون بالا سرتون ،براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی
DUYĞU
9 آبان 94 17:34
آتریسا جونم قربون خندت
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ای
کیمیا
10 آبان 94 9:26
عزیزم مبارکه تولده باباییت ایشااله سایشون همیشه بالا سرتون باشه
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله کیمیا جونم
خاله فاطمه
17 آبان 94 14:13
تولدشون مبارک.آخ جون منم کیک
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررررسی