آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

من و مامـــــــی و یه روز قشنگ

1394/8/14 18:51
نویسنده : آتریسا جون
2,523 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه ست و صبح که از خواب بیدار شدم، صبحونه خوردم و بعد به مامی جونم گفتم:

منو می بری پارکبغل

مامی هم گفتش آره عشقممحبت

اینجوری شد که رفتیم و کلی خوش گذشتزیبا

مامی هم کلی عکس و فیلم از من گرفتزیباالبته قبلش اجازه گرفت و منم گفتم که اجازه داری مامی جونمچشمک

چند روزی هست که یاد گرفتم و میگم: ددی .... یا مامی... I Love You

بعدش هم میگم: یعنی دوستت دارم عشقمخندونک

عکس های شیطونی های قشنگ امروز من

مامی جونم عاشق این خنده ی ناز منهبغل

دالی بازی من با مامیخندونک

کفش هامم واکس بزنمزیبا

یه خنده واسه مامی

خب بریم دیگهزیبا

اینم یه عکس هنری از منخندونک

باز آتیـــــــش شدمبغل

انگشتم اووووف شدهغمگین

خب حالا بریم سراغ عکس های پارکبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نگین
17 آبان 94 10:37
سلام اتریسا گلی .چه عکسای نازی خاله خیلی خوشگل افتادن اول دست مامی درد نکنه چنین عکسای نانازی گرفته دوم دست مامان جون درد نکنه که چنین لباس های خوشگلی برات بافته.خیلی خوشگلن.خیلی شیک هم هستن واقعا بهت میاد. فدات بشم که اینقد مهربونی برا بابایی هم دسته گل درست کردی.بوس بوس بوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین جونم مرررررررررررررررررررررسی
خاله فاطمه
17 آبان 94 14:10
سلام سلام آتریسای خاله.خوبی خاله جان؟خاله ی بی معرفت باز پیداش شد.یه مدت که کلا کامپیوترم خراب بود قبلشم واقعا انگار مرورگرش قفل بود نمی شد نظر گذاشت بعدشم که فرصت نشد تا حالا.ببخش خاله جونم.چه خوشگل ژست میگیری خاله جان.خاله به قربونت سلام سعیده جونم.خوبی آبجی؟واقعا من بی معرفتم.ببخشید واقعا اما این بی معرفت به یادتونه!آتریسا رو ببوسید.من هستما!تا بعد
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم؛ شما هر وقت بیاین پیشم لطف میکنین خاله ای سلام عزیزم؛ ممنونم گلم، ما همه خوبیم این چه حرفیه عزیزم، شما عزیزی گلم حتما گلم
یاقوت
17 آبان 94 21:57
وااای قربون خانوم کوچولو ما دلم برات تنگ شده اتریسا جوون کنار خانواده محترم و مهربونت سلامت و شاد باشی
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه عمو جونم؛ دل منم واستون تنگ شده
DUYĞU
19 آبان 94 15:36
مهربان بودن مهمترین قسمت انسان بودن است. این دل انسان است که او را سعادتمند و ثروتمند می کند. انسان با آنچه که هست ثروتمند است نه با آنچه که دارد. آرامش سهم کسانی است که بی منت می بخشند بی کینه می خندند و در نهایت با سخاوت محبتشان را اکرام می کنند
DUYĞU
19 آبان 94 15:56
سرعت نت کمه عکسا برام باز نشد،بعدا میام میبینم اتریسا جونم دوست دارم گلم
آتریسا جون
پاسخ
منم دوستون دارم خاله ی مهربووووووووووووووونم
♠❤♠MAHTAB♠❤♠
20 آبان 94 15:20
جوووووووووووووووووووووونچقدر آتریسایی بزرگ شده
آتریسا جون
پاسخ
مرسی گلم
DUYĞU
9 آذر 94 0:16
الهییییی قربون انگشتش که اوووف شده
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربوووووووووووووووووونم