آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

با بابایی جــــونم رفتم برف بازی

1394/9/6 20:38
نویسنده : آتریسا جون
2,065 بازدید
اشتراک گذاری

 

پنجشنبه واسه کاری باید می رفتیم بجنورد به گردنه رسیدیم و دیدیم وااااای برف اومدهزیبا

اولین برفی بود که من امسال می دیدم؛ از بابایی خواستم که بریم برف بازیچشمکبابایی جونمم قول داد که فرداش با هم بیایم و من کلی بازی کنمبغل

اینجوری شد که فرداش اومدیم و هوا هم عااااااااااالی بودچشمکو من کلی برف بازی کردم

برفش زیاد نبود ولی واسه اولین برف بازی خوب بودآرام

این هم عکس های منزیبا

ببین مامی جونم، بلدم گلوله برف درست کنمچشمک

این هم پرتاب قشنگ مـــــنبغل

دستهای کوچولوم یخ کرده؛ بابایی جونم داره گرمش میکنهزیبا

می خوام هنوز بازی کنمچشمک

این هم آدم برفی کوچولو موچولوی مــــــــنبغل

آخه برف کم بود و همه آب شده بود؛ بابایی هم گفتش که فعلا کوچولو درست کنیم تا یه روزه دیگهچشمک

خیلی به من خوش گذشتبغل

مررررررررررسی بابایی جونمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

DUYĞU
20 آذر 94 23:27
فدات آتریساجون منتظریم خوشگله
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونمحتما
DUYĞU
24 آذر 94 0:33
وااااای اتریسا جون کاش اینجا بودی برف اومده بود تاقد خودت،میتونسی ادم برفی بزرگی درس کنی عزیزم عکسات مث همیشه خوشگل شده،خودتم که ماه شدی گلم
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله ایکاش منم بودم؛ اینجا که خیلی کم برف اومد دوستون دارم بوووووووووووووووووووس