آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تولد مامـــــــــی جونم... مبارکــــــ

1394/9/16 22:49
نویسنده : آتریسا جون
2,902 بازدید
اشتراک گذاری

امشب جشن تولد مامی جونم بودشزیبا

بوسمامــــــــــــی جونم بوس

صبحی با مامی و مامان جونم رفتیم تا واسه مامی گلم یه کیک انتخاب کنیمزیبا

دو روز بود که تب کرده بودم و خیلی حالم بد شده بود؛ امروز صبح بهتر شده بودم واسه همین مامی کلی می ترسید منو ببره بیرونچشمکزودی رفتیم و یه دونه رو که خیلی هم خوشگل نبود انتخاب کردیم و اومدیم خونهزیبا

این یکی دو روز مامی خیلی درگیر من بود،آخه تبم خیلی بالا رفته بودش ولی خدا رو شکر کمتر از 42 ساعت پایین اومد و خوب شدمبغل

امسال مامان جونمم واسه تولد مامی بودشزیبا

این هم کیک تولد مامی

بین اون همه کلاه

من این کلاه رو انتخاب کردمخندونک

همش میگم چیییییییییییزخندونک

نمی دونم چرا اخم کردممتفکر

آخ پاهام چی شد؟؟؟

اووووف شدغمگین

منتظر مامی جونم تا بیاد و شمع ها رو با هم فوووووووت کنیمبغل

نذاشتم مامی فوت کنه، مامی رو صدا می زنم و میگم بیا...

ولی خودم فوت میکنمزیبا

شاید ده بار فوت کردمخندونک

این هم کادوهای مامی جونمبغل

کادوی من و باباییبوس

کارت هدیه هم از طرف دایی امیرحسین جـــــونمجشن

پارچه ی خوشگل هم از طرف مامان جونمجشن

مرسی از همهبوس

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان افسانه
17 آذر 94 2:06
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررک دوست مهربونممممممممممممممممم الهی همیشه تندرست و موفق باشی و کنار عزیزانت خوشبخت ترین ها باشیییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم افسانه جون
نگین
17 آذر 94 11:53
تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است سالروز تولدت مبارک
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان هستیا
17 آذر 94 12:57
تولد مامانی مبارک باشه انشالله 120 ساله بشی سعیده جون
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله جونم
DUYĞU
20 آذر 94 23:24
تولدتون مبارک عزیزم،شرمنده که دیرشد یکم سرم شلوغ بود وقت نکردم سربزنم به وب آتریسا جون،همیشه سلامت و شاد باشین،سایتون بالا سر اتریسا جون
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم گلم این حرفها چیهمرررررررسی
DUYĞU
24 آذر 94 0:30
سلام مامان آتریسا جون هدیه تون مبارکتون باشه عزیزم،براتون بهترین ها و سلامتی خودتون و خانواده ی محترمتون رو ارزو میکنم،همیشه لباتون خندون و شاد باشین. دوستون دارم،بوووووووس برا آتریسای گلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم دوست خوبم
عمه فروغ
24 آذر 94 11:48
سلام سعیده جون تبریک میگم 30 ساله شدنت رو ان شاا.. که همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر دختر گلتون باشه با آرزوی بهترین ها و شادترین روزها برای شما
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم