آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

مبل کودکم رسید...و کادوهای خوشگل من...

1394/9/22 18:30
نویسنده : آتریسا جون
2,326 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامی جونم وقت کرد بیادش نت و بالاخره عکس های این چند روز منو بذارهبغل

چهارشنبه هفته ی پیش بود که با بابایی تماس گرفتن و گفتن که مبل های کودکی رو که سفارش دادین رسیدهچشمکمن خواب بودم؛ وقتی بیدار شدم اومدم و دیدم که دو تا مبل کوچولوی خوشگل که خودم انتخاب کرده بودم با دو تا عسلی خوشگلش جلوی منهبغل

چقدر ذوق کردم و خوشحال شدمزیبا

گفتم مرســــی باباییبوسمرســــــی مامـــی جونمبوس

شب اول که کلی ذوق داشتم همش روی مبل های خودم بودمچشمک

مثل همیشه

مامی جون منه که، باز منو شکار میکنهبغل

چیز گفتن منچشمک

آتیـــــــش شدم و دارم شیطونی میکنمچشمکخندونک

مامی جونم اومد و منو هام هام کردخوشمزه

یه چتر دیگه هم مامان جونم واسم آورده که مامی فعلا قایمش کردهچشمکآخه واسه الانم بزرگهبغل

دایی جونمم یه دونه کادوی خوشگل واسم آورده، مامی قایمش کرده؛ اون روزی منم پیداش کردم و اومدم به مامی گفتم که دایی جا گذاشته اینوزیبامامی بفرستش واسه داییچشمک

یه دونه از این بسته های رنگ آمیزی با گواش هستش که مامی گفتش یه کوچولو بزرگتر شم بعدش میده باهاش بازی کنمبغل

مرســـــــــــــی دایی جونمبوس

این عروسک خوشگلم رو هم مامان جونم واسم آوردهبغل

کوله پشتی هم دارهچشمک

پالتوی خوشگل من با کلاه قشنگش رو هم مامان جونم واسم بافته و منم کلی خوشم اومدبغل

مرســــــــــــــــــــــــــی مامان جونمبوس

این کتاب های خوشگل رو بابا جونم واسم فرستادهبغل

منم عاشق کتاااااااااااابچشمک

مرررررررررررررررررررررسی بابا جون جــــــــــونمبوس

دوستون دارم یه عالمهمحبتبوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (5)

نگین
23 آذر 94 11:13
عزیزدلم مبارکت باشه مبل های کوچولو خیلی شیکن افرین به انتخابت . عکسات هم مثل همیشه نازن. راستی خاله اون رمز یادم رفته وبم هم باز نمیشه برم بردارم کنم عکسات نگاه کنم. اگه مامی جونش وقت کردی بفرستید ایمیلم رمز رو ببینم.اگه نشد هم اشکال نداره شرایط درک میکنم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین جونم مرررررررررررررررررررسی باشه خاله ای؛ حتما
مامان هستیا
23 آذر 94 12:51
سلام عزیزم مبلت مبارک باشه چه خوشگلهدست مامان جونت هم درد نکنه چه عروسک خوشگلی می بوسمت عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم مررررررررررررررررررررررسی منم بوس
DUYĞU
24 آذر 94 0:25
به بههههه چه مبل خوشگلی،مبارک باشه عزیزم ،دست بابا و مامان درد نکنه عروسکتم خیلی نازه دست مامان جونم درد نکنه،واقعا خیلی خوشگله سلامت و شادباشین
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله؛ خودم انتخاب کردم؛ سلیقه ی خود خودمه
عمه فروغ
24 آذر 94 11:52
مبارک باشه عزیزم ان شاا. به شادی ازش استفاده کنی هدیه هات هم مبارک دست مامان جون و دایی جون هم درد نکنه
آتریسا جون
پاسخ
مرســــــــــی عمه فروغ عزیزم
maman arezoo
26 آذر 94 19:40
ای جون چقدر نازه آتریسا جون عروس بشه ایشالا
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررررسی خاله ای