آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

...دیشب مـــــــــــن...

1394/9/26 18:20
نویسنده : آتریسا جون
1,885 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با مامی جونم رفته بودیم پروفسور کوچولو تا چند تا شابلون جدید واسه نقاشی بخرمزیبا

از اونجاییکه جدیدا خیلی به بن تن علاقه نشون میدم؛ یه برچسب بن تن هم برداشتم و می خواستیم بیایم بیرون که این ستاره ی آبی خوشگل رو هم دیدمچشمکو از اونجاییکه جدیدا به رنگ آبی هم علاقه نشون میدم از مامی خواستم که اون ستاره رو هم اجازه بده بردارمبغل

وااای از اونجا تا مغازه بابایی جونم با مامی دویدم تا بیام و به بابایی نشون بدم؛ آخه روشن خاموش میشدخندونک

تا آخر شب همش باهاش بازی میکردم و میگفتم قشنگه؛ مگه نه؟!!

الان هم اومدیم خونهزیبا

این عکس ها رو مامی جونم با گوشی خودش گرفت؛ کیفیتش پایینهچشمک

چترم و دیدم و فوری بازش کردم

البته از مامی اجازه گرفتمبغل

بابایی اومد و مامی داره با گوشی بابایی جونم بقیه عکس ها رو می گیرهچشمک

شب بود و عکس ها کیفیتش پایینهخجالت

منم اومدم بالا و کفش ها و جوراب هام رو مثل همیشه درآوردمچشمک

خودم بلدم باز کنم و ببندم چترم روزیبا

آتیــــــــــش ام دیگهچشمک

بالاخره اومدم خونه و دیگه دوست ندارم عکس بگیرمچشمک

این هم خنده ی الکی منعینک

این هم قیافه ی من که دارم میگم بسهزیبا

البته به شـــــــوخیخندونک

مامی هم دیگه عکس نگرفتچشمک

یاد گرفتم مثل آدم بزرگ ها با کنایه حرف میزنم:

امروز بابایی داشت از من تعریف می کرد که یهویی یه کار بد انجام دادمزیبا

بابایی هم گفتش که جنبه نداری هاااااااااااخندونک

منم رو به بابایی کردم و گفتم: شما جنبه داری... خوبهچشمک

مامی و بابایی این ریختی شدنتعجب

همین الان از خواب بعد ازظهر پا شدم و اصلا حرف مامی رو گوش ندادم؛ مامی هم گفتش: دختر بد... شدی...

منم رو به مامی کردم و گفتم: تو خوبــــــــــــی...

باز مامی و بابایی این ریختی شدنتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگین
27 آذر 94 11:54
سلام خانومی خوبی؟سلامتی؟ به به گل دخملتون چقد ناز شدن خیلی شیرینن هزارماشالاه. دوستم این لینک تقدیم به شما .دوس داشتید بزارید وبتون امیدوارم خوشتون بیاد. http://yon.ir/yaldacard5
مامان افسان
28 آذر 94 14:34
عزیز دلم لباسات خیلی نازه فکر کنم کار دست سعیده جون هنرمندم باشه وسایلی هم که خریدی مبارکت باشه صحبت کردنهای شما وروجکها هم که نگوووووووو
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه جونم مرســــــــــی خاله همش هنر های مامان جونمه ( مامانی مامی) دنیا جونم بوس
نازدونه
28 آذر 94 19:31
خانومی ببینید این لینک باز میشه براتون. کپی کنید تو گوگل بعد ببینید.کارت پستال موزیکال هست.اگه رو مداد داخل کارت پستال کلیک کنید میره موضوعات دیگه. http://goo.gl/eNB669 روی نوشته بالا ضربه بزنید و ببینید چه اتفاقی می افتد تقدیم به شما ❤️❤️❤️❤️
آتریسا جون
پاسخ
نه نمیاره گلم؛ تو گوگل زدم؛ کارت پستال رو آورد ولی موزیک نمیاره
DUYĞU
29 آذر 94 23:00
ماشالله شیطون بلا هر چی میپوشه بهش میاد و نازتر میشه
آتریسا جون
پاسخ
لطف دارین خاله جونم
نازدونه
1 دی 94 18:13
تو صفحه کارت پستال علامت play مثلث رو کلیک کنید موزیک هم پخش میشه گلم
آتریسا جون
پاسخ
باشه عزیزم