آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

فصل بهار اومـــــــــده؟؟؟

1394/11/2 17:00
نویسنده : آتریسا جون
2,587 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز بابایی جونم وقتی از سر کار اومد؛ با خودش توت فرنگی خریده بود

از من سوال کرد که آتریسای بابایی توت فرنگی دوست دارهزیبا

منم فوری گفتم: آره چه خووووووب؛ فصل بهار اومدهزیبادیگه هوا سرد نیستزیباکم کم داره گرم میشهزیبا

((( آخه یه کتاب دارم که میوه های فصل ها رو معرفی میکنهزیبااونجا گفته که توت فرنگی فصل بهار میادشخندونک )))

مامی و بابایی کلی واسم ذوق کردن و لوسم کردنبغل

دیروز صبحی وقتی از خونه اومدیم بیرون تا بریم خرید؛ من گفتم: مامی جونم، فصل بهار اومده؛ ببین، هوا خوب شده اصلا سرد نیستزیباکلاه نمیخواد بپوشمچشمک

ببین توت فرنگی هم اومدهزیبا

وااااااای چقدر مامی جونم خندیدخنده

اینجوری شد که کلاهمو اون روزی نپوشیدم و از مامی خواستم که اگه وقت شد منو ببره جامپینگبغل

رفتیم و کلی بازی کردم و کیف کردم؛ هوا خیلی خوب بود؛ اصلا سرد نبودچشمک

مامی کلی عکس خوشگل از من و شیطونی های قشنگم؛شکار کردبغل

وقتی می پریدم بالا

دست میزدم و میگفت: هـــــــوراجشن

یه کوچولو هم ماشین بازیبغل

آفتاب بود و بعد از تموم شدن شیطونی هام؛ به مامی گفتم یه عینک آفتابی خوب باید بخرمزیبا

کلی از مامی تشکر کردم و گفتم: مرسی که منو آوردی بازی کنمبوس

دیگه بهار اومده، هر روز منو میاری، بازی کنم... مامی جونمچشمک!!؟؟؟

اون روزی که مامی جونم منو به حمام برد؛ گفتش که اجازه میدی یه کوچولو موهای خوشگلت و کوتاه کنمچشمک

همش دو یا سه سانت...

من اولش گفتم: میخوای موهامو پسرونه کنیزیبا

نه ... نه ... نه...

مامی کلی باهام حرف زد تا راضی شدم؛ یه کوچولو موهامو کوتاه کردچشمک

از حمام که اومدم بیرون از مامی خواستم شماره بابایی رو بگیره؛ حرف بزنمزیبا

فوری گفتم موهام پسرونه شد؛ بابایی جونم

مامی هم همینجور میخندید و میگفتش که امان از شما پدر و دخترچشمک

پسندها (4)

نظرات (11)

یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
3 بهمن 94 0:35
http://uupload.ir/files/b624_untitled-3.gif فصل جدید یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی با رویکردی جدید ID INSTA:QOQONOS.ESHQ ID CANAL TEL: @COFFEE_LIFE ID FACEBOOK:QOQONOS.ESHQ ما همیشه به یاد دوستان خود هستیم
آتریسا جون
پاسخ
منتظر دیدن زیبایی های بیشتر سایت قشنگتون هستیم ممنونیم
خاله فاطمه ی بی معرفت
3 بهمن 94 20:38
سلاااااااااااااااااااااااااااام پیروز و پاینده باشید قول میدم اگه به شهر ما سفر کنید میزبان خوبی باشیم سعیده جان ایشاللا همیشه بخندی و از ته دل بخندین خاله جان
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیز دلم ایشالله یه روز قسمت شه بیایم و شهر زیبای بم رو ببینیم ممنونم
خاله فاطمه ی بی معرفت
4 بهمن 94 0:17
خوبی
آتریسا جون
پاسخ
سلام به خاله فاطی مهربوووووووووونم ما همه خوبیم این حرفها چیه
farsaniha.ir
5 بهمن 94 10:08
سلام طرح رایگان طراحی آتلیه کودک برای عکس فرزند دلبند شما ،برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farsaniha.ir مراجعه نمایید .
DUYĞU
5 بهمن 94 16:32
روزگارت بر " مراد » روزهایت شاد شاد آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار " قلبت از هر غصه بدور " " عمر شیرینت بلند " " روز و امروزت قشنگ "
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
DUYĞU
5 بهمن 94 16:41
آتریسا جونم قربونت که اینقد باهوشی ،ماشالله بزرگ شدی عزیزم مامان آتریسا جون امیدوارم خوب باشین گلم،از طرف من آتریسا جونو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربوووووووووووووووونم ممنونم عزیزم؛ ما همه خوبیم حتما عزیزم
مامان افسانه
8 بهمن 94 0:56
سلاااااااااااااااااااااااام سعیده جونممم واییییی اصلا قسمت نظر ها باز نمی شد من نظرات گران بها مو درج کنم فداااااااااااااااااش بشم شیرین زبون ماه و عسل مموهاتم مبارکه عشقممممممممممممم خوشبحالت منم عاشق جامپینگم ولی نمیشه بازی کنم تو بجای من حسابی بپربپر کن
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم چرا باز نمیشه گلم... امان از اینها........... دنیا جونمو ببوس
مامان آنیسا
8 بهمن 94 14:20
سلام به آتریسا جون شاد و پرانرژی آنیسا هم نمیداره من موهاشو کو تاه کنم تصمیم گرفته بلند بشه تا موقع رقص تکونش بده
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم آره خب موهای پسرا باید کوتاه باشه؛ این حرف همیشگی آتریسا ست
مامان افسانه
9 بهمن 94 23:12
پس نظراتم کو؟؟؟
آتریسا جون
پاسخ
من معذرت میخوام هفته ای که گذشت اینترنتم رو عوض کردم؛ شاتل گرفتم واسه همین بی نت بودم؛ فقط با گوشی پروفایلم و عوض میکردم
مامان سمانه
9 بهمن 94 23:55
عززززززززززیم خوبی آتریسا جون ؟ خوشححالم که بهت خوش گذشته عیب نداره دختر واس شما دختر خوشگلم همیشه بهاره آفرین آتریسا خانوم که میدونه توت فرنگی واس فصل بهاره میبوووسمت عزییزم به مامانت سلام برسون
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سمانه جونم مررررررررررررررسی مامی هم سلام میرسونه بوووووووووووووووووووس
کیمیا
17 بهمن 94 9:40
دختر شیرین زبون ناااااز من
آتریسا جون
پاسخ
دوستون دارم