آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

1000 روزگی مـــــن

1394/10/28 16:16
نویسنده : آتریسا جون
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     

   

بوسروزه شدمبوس

       

دیشب بابایی جونم وقتی اومدش خونه؛ گفت که آتریسای ناز ما؛ پرنسس خوشگل ما، فردا 1000 روزه میشهمحبت

مامی جونم هم گفتش واااای چه خوب شد که گفتی؛ فردا یه جشن کوچولو بگیریم واسه عشق مامی و باباییبوس

اینجوری شد که امروز یه کادوی خوشگل از بابایی گرفتمبغل

کیف ابزار که خیلی وقت بود دوست داشتم که منم پیچ گوشتی داشته باشمچشمک

وقتی بابایی به من داد؛ فوری گفتم: مرررررررسیبوس

خیلی قشنگه؛ بعد از مامی پرسیدم: خطرناک نیستن مامی جونم؟؟؟

مامی هم گفتش نه عشقم؛ اسباب بازیه دیگهچشمک

و امشب هم قراره کلی شمع فوووووووت کنمبغل

بعد مامی عکس هامو میذارهزیبا

من خوابم و مامی جونم وقت کرد که عکس های اون شب منو بذارهبغل

کیک خوشگل که من انتخاب کنم؛ پیدا نکردیم؛ واسه همینم بابایی جونم گفتش که شما از ماشین پیاده نشین؛ من خودم سورپرایزتون میکنمچشمک

اومدیم خونه؛ مامی جونم و من از دیدن شیرینی هایی که بابایی خریده بود کلی خندیدیمخنده

خلاصه مامی یه کوچولو تزیین کرد و منم لباسم رو انتخاب کردم و آماده شدم تا چند تا عکس خوشگل بگیرم و بعد هم شمع فووووووت کنمزیبا

این هم عکس های مــنبغل

چند تا ژست بانمک منزیبا

مامی جونم عاشق این مدلی ژست گرفتنمهبوس

منم خیلی دوست دارمزیبا

چند بار فوت کردم و کیف کردمخندونک

همش از بابایی میخواستم واسم روشن کنه تا فوت کنمچشمک

شب خوبی بود؛ خیلی خوش گذشتزیبا

همش از مامی جونم سوال میکردم که امشب تولد منه؟؟؟

مامی هم میخندید و میگفتش نه عشقم هزار روزه شدی نفسم, ایشالله هزار ساله بشیمحبت

ولی باز هم من میگفتم: هزار روزه شدم یعنی چی؟

یعنی بزرگ شدمچشمک

پسندها (2)

نظرات (8)

کیمیا
29 دی 94 11:32
مبارکه عزیزززززم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله کیمیا جونم
DUYĞU
29 دی 94 20:45
مبارکه عزیزم،سلامت وشاد باشی گلم بوووووووس
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربووووووون و عزیزم
DUYĞU
29 دی 94 20:46
هدیه ت هم مبارک باشه،دست ماما وبابا درد نکنه
آتریسا جون
پاسخ
مرســــــــــی خاله ای
یکی که اتریسا رو خیلی دوست داره(:
30 دی 94 23:40
ایشالله100000000000000000000000000000000.......ساله بشی اصلا کلا بینهایت اتریسا جون دلم تنگ شده بود برات خیلی هرجا هستی کنار پدر و مادر محترم خندون و سلامت باشی دوست من امیدوارم زنده باشی و سلامت همیشه بیادتتون هستیم همیشه
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمویی مهربوووونم منم دلم تنگ میشه ممنونم از لطفتون
maman arezoo
30 دی 94 23:53
مبارکه عزیزم هزار ساله بشی عشقم
آتریسا جون
پاسخ
مرســــــــــی خاله
DUYĞU
5 بهمن 94 16:34
سلام گلم عکسات مث همیشه عالین خوشگل خانوم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای مرررررررررررررررررررسی
مامان افسانه
8 بهمن 94 0:57
نازنینممممممممممممممم الهیییییییییییییییییی هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ساله بشی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
مــــــــــــــــرسی خاله افسانه جــــــــــــونم
مامان آتریسا
12 بهمن 94 13:57
1000روزه شدنت 1000بارمبارک عزیزم.دلم کلی برات تنگ شده بود .شماها چطورید؟خوبید؟منم به خاطرشرایط کارم خیلی دیربه دیرمیتونم بهتون سربزنم اما دلم کلی براتون تنگ میشه ها فک نکنیدبیخیالتون شدم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله نفیسه عزیزم