آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تعطیلات برفی بهمن ماه

1394/11/25 8:47
نویسنده : آتریسا جون
2,641 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز، تعطیلی بهمن ماه، برف زیادی اومده بودبغل

روز قبل از تعطیلات بابایی جونم باید دکتر می رفت، واسه همینم باید می رفتیم بجنورد؛ شب قبل کلی برف اومده و گردنه ی توی راه خیلی قشنگ شده بود؛ مامی و بابایی گفتن واقعا حیفه عکس نگیریم؛ موندیم و کلی عکس و فیلم گرفتیمزیباهوا هم خیلی خوب بودعینک

عکس های قشنگ منچشمک

اخم هم بلدم؛ ببینچشمک

خنده ی بعد از اخم مـــــــــــــنخندونک

منتظرم بابایی گوله برف آماده کنه؛ پرتاب کنم سمت مامی جونمزیبا

خب کلی هم پرتابی بازی کردیم و اومدیم خونهچشمک

فرداش که میشد 22 بهمن از بابایی و مامانی خواستم باز بریم برف بازیبغل

اینجوری شد که باز اومدیم و کلی خوش گذروندیمخندونک

اون روزی واسه اولین بار سر خوردم از روی برف ها و کلی خوشم اومدبغل

اول کلی برف بازی کردم

به زبون خودم؛ پرتاب بازیچشمک

سر خوردن من با پوست چیپسخندونک

خیلی خوشم اومدچشمک

هوا خوب بود؛ ولی آخرش سردم شده بود و یه کوچولو گریه کردمغمگین

گفتم بریم تو ماشین؛ یخ کردمخطا

اون روز هم تمام شد

فرداش که میشد جمعه؛ باز از مامی و بابایی خواستم بریم برف بازی؛ گفتم بریم آدم برفی درست کنیمزیبا

این هم آدم برفی من و باباییخندونک

مامی جونم میگه: زبونت رو بخورم مـــــــــــنخندونک

اینجا کلی سر خوردم

دیگه اصلا نمی ترسیدم و میگفتم: از بالاتر سرم بده؛ بابایی جونمچشمک

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان سمانه
25 بهمن 94 18:32
ما منتظریم مامانت وقت کنه عکسای شما دختر خوشگل رو بزاره ما لذت ببریم
آتریسا جون
پاسخ
حتما خانووومی
مامان سمانه
29 بهمن 94 0:19
واااااااااااااای چه عکسای خوشگلی لذت بردم ماشا... آتریسا جونم همیشه خوش عکسه ، مامانی هم عکاس خوبیه به به چه آدم برفی خوشگلی ....
آتریسا جون
پاسخ
لطف دارین خاله سمانه جونم مررررررررررررررسی
عمه فروغ
1 اسفند 94 14:36
به به چه عالی..چقدر برف و چه آخر هفته خوبی همیشه به شادی و خوشی آتریسای گلم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عمه فروغ عزیز
DUYĞU
4 اسفند 94 0:17
خدایا... همه از تو می خواهند "بدهی" اما ،من از تو می خواهم "بگیری" خستگی،دلتنگی وغصه ها را از لحظه لحظه روزگار همه آنهایی که دوستشان دارم. آتریسا جونم دوست دارم گلم
آتریسا جون
پاسخ
خیلی خیلی قشنگ بود دوست خوبم من و آتریسا هم شما رو خیلی دوست داریم