آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

مرسی... دایی امیرحسین جــــونم

1394/11/21 18:26
نویسنده : آتریسا جون
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعدازظهری وقتی از خواب پا شدم از مامی جونم خواستم که بیاد و در کمد رو باز کنهزیبا

مامی گفتش که چی میخوای عشقم؟ 

میخواستم اون بسته ای که اون بالا بود و مامی جونم همش میگفت واسه دایی جونه، که یادش رفته با خودش ببره رو، ببینمچشمک

خلاصه کلی نق زدم و وقتی دیدم فایده ای نداره، اومدم همه وسایلی رو که ریخته بودم جمع کردم و گفتم ببین تمیز کردم؛ فقط میخوام ببینمبغل 

بالاخره مامی رو راضی کردم، ولی دیدن که تنها نبود، بعدش خواستم کادوش بازشه و اینجوری شد که گفتم: وااااای مررررررررررررررسی داییبوس

این مال منهزیبا

کلی ذوق کردم و از مامی خواستم تا با من بازی کنهبغل

مامانی چند تا شرط کوچولو گذاشت و قرار شد چون جعبه ی رنگ داره؛ هر وقت مامی اجازه بده، دست بزنمزیبا

منم قبول کردمزیبا

هوا بیرون سرد شده بود؛ نرفتیم بیرون و کلی با مامی جونم استامپ بازی کردم

به دایی جونمم زنگ زدم و گفتم: مرررررررررررسی داییبوس

رفتم نی نی کوچولوم رو آوردم و گفتم: دوست داری ببینیزیبا

به مامی جونم میگم:

شیطونی هاااااااا

آتیشی هاااااااا

همش داری عکس میگیریچشمک

این یکی رو خودم یاد گرفتم( بدون کمک مامان )چشمک

مامی میگه: فدای اون فکر کردنت بشم

انیشتین منبوس

دارم فکر میکنم؛ شکل چی میتونه باشه

یهویی گفتم: فهمیدم، پستونکهزیبا

خب؛ از مامی میخوام که از اولین صفحه عکس بگیرمچشمک

این هم عکسی که خودم گرفتمخندونک

دیشب تا وقتی میخواستم بخوابم بازی کردم و کلی کیف کردمبغل

مررررررررررسی داییبوس

دوستت دارممحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان سمانه
25 بهمن 94 18:35
دست دایی جون درد نکنه ، خیلی کادوی قشنگیه چقد هم بامزه بود منم بعد واس آریسا میگیرم اسمش چیه ؟
آتریسا جون
پاسخ
آره گلم؛ از دستش قایم کرده بودم؛ کچلم کرد بهش دادم می ترسیدم خودشو همه جا رو رنگی کنه؛ ولی خوبه رنگش فوری از روی دست شسته میشه عزیزم روش نوشته استامپ کیت
DUYĞU
25 بهمن 94 22:30
به به مبارکه خووووووشگلم،دست دایی درد نکنه آتریسا خیلی خیلی نازو دوست داشتنی گلم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان افسانه
26 بهمن 94 0:34
چه چیز خوبیه سعیده جونم اسمش چیه برای دنیا هم بگیرم واقعا دست دایی مهربون درد نکنه
آتریسا جون
پاسخ
آره گلم؛ روش که نوشته؛ استامپ کیت از تهران گرفته؛ اونجا حتما میبینی عزیزم